10 ulubionych filmów
napisał/a:
~gość
2009-02-08 23:49
poza tym...
"Między piekłem a niebem"
"Steo up 2 the streets"
"ZMIERZCH"
"Grindhouse: Deathproof"
"SZALONA KAPELA"
"ŚWIĘCI Z BOSTONU"!!!!!
"Czasem słońce, czasem deszcz"
"Sens życia wg Monty Pythona"
tak w skrócie
napisał/a:
tajla
2009-02-09 09:10
sa swetne
chyba powinnam napisac : 20 ulubionych filmów
napisał/a:
~gość
2009-02-09 14:28
ooo tak
:D :D :D :D
:D :D :D :D
napisał/a:
pawel86
2009-02-09 14:41
Hmm dużo ich jest ale:
(kolejność nie ma znaczenia)
1.Waist Deep
2.Underworld'y
3.Star Warsy haha
4.Battlestar Galactica (serial)
5.To nie tak jak myślisz kotku
6.Epoka lodowcowa i Madagaskary
7.Butterfly Effect
8.Hitman
9.Equilibrium
10.Czas Surferów ;)
To te które pamiętam ;]
(kolejność nie ma znaczenia)
1.Waist Deep
2.Underworld'y
3.Star Warsy haha
4.Battlestar Galactica (serial)
5.To nie tak jak myślisz kotku
6.Epoka lodowcowa i Madagaskary
7.Butterfly Effect
8.Hitman
9.Equilibrium
10.Czas Surferów ;)
To te które pamiętam ;]
napisał/a:
~gość
2009-02-09 14:50
:D :D :D też oglądamy z moim Ł. :)
napisał/a:
pawel86
2009-02-09 14:58
A słyszałaś już, że po BSG będzie serial "Caprica" który opowiada o powstaniu Cylonow ? ;] Tez będzie pewnie ciekawy ;)
Wiecej info TUTAJ i Zwiastun ;)
napisał/a:
MaxxxR
2009-04-04 00:19
1. Wyścig śmierci
2. Snajper
3. JOB
4. Constantine
5. Zielona Mila
6. Władca pierścieni (2, 3)
7. Taxi (wszystkie)
8. Transporter (1, 3.)
9. Sex lista 101
10. Yes man.
2. Snajper
3. JOB
4. Constantine
5. Zielona Mila
6. Władca pierścieni (2, 3)
7. Taxi (wszystkie)
8. Transporter (1, 3.)
9. Sex lista 101
10. Yes man.
napisał/a:
amirah1
2009-04-14 19:10
1. "Leon zawodowiec"
2. "Mała Moskwa"
3. "Goście, goście"
4. "Senność"
5. "My dzieci z dworca zoo"
6. "Święci z Bostonu"
7. "Skazany na bluesa"
Pozdrawiam
Amirah
2. "Mała Moskwa"
3. "Goście, goście"
4. "Senność"
5. "My dzieci z dworca zoo"
6. "Święci z Bostonu"
7. "Skazany na bluesa"
Pozdrawiam
Amirah
napisał/a:
~gość
2009-04-15 11:40
1. Leon Zawodowiec
2. Lejdis
3. Wpadka
4. Adwokat Diabła
5. Mad Money/Skok na kasę
6. Epoka Lodowcowa
7. Efekt Motyla
8. Matrix
9. Gladiator
10. Slumdog: milioner z ulicy
Dopisałabym jeszcze Uprowadzoną, Włoską robotę, Pianistę, Zieloną Milę i jeszcze kilka innych ale miało być 10
2. Lejdis
3. Wpadka
4. Adwokat Diabła
5. Mad Money/Skok na kasę
6. Epoka Lodowcowa
7. Efekt Motyla
8. Matrix
9. Gladiator
10. Slumdog: milioner z ulicy
Dopisałabym jeszcze Uprowadzoną, Włoską robotę, Pianistę, Zieloną Milę i jeszcze kilka innych ale miało być 10
napisał/a:
fioleczek80
2009-05-15 22:14
a mój ulubiony film to kung fu panda i diabeł ubiera się u prady..
napisał/a:
kilauea1
2009-05-20 23:36
1. Forrest Gump
2. Ptasiek
3. Ogród rozkoszy ziemskich
4. Skazani na Shawshank
5. Vanilla Sky
6. Czarny kot, biały kot
7. Efekt motyla
8. Sztuczki
9. Pulp fiction
10. Butelki zwrotne
2. Ptasiek
3. Ogród rozkoszy ziemskich
4. Skazani na Shawshank
5. Vanilla Sky
6. Czarny kot, biały kot
7. Efekt motyla
8. Sztuczki
9. Pulp fiction
10. Butelki zwrotne
napisał/a:
~gość
2009-05-21 13:50
1. Władca Pierścieni 2 i 3.
2. Gladiator
3. 300
4. Buntownik z wyboru - mogę go codziennie oglądać
5. Byliśmy żołnierzami z Melem Gibsonem
6. Łowca Jeleni
7. Chłopcy z ferajny i dużo innych z Robertem de Niro
8. Next i ogólnie filmy z Nicolasem Cagem
9.Ojciec chrzestny całość
10. Iluzjonista. Oglądałam w weekend, super film.
Piętno z Hopkinsem też super film.
Zejscie
mało nie umarłam ze strachu na tym filmie
2. Gladiator
3. 300
4. Buntownik z wyboru - mogę go codziennie oglądać
5. Byliśmy żołnierzami z Melem Gibsonem
6. Łowca Jeleni
7. Chłopcy z ferajny i dużo innych z Robertem de Niro
8. Next i ogólnie filmy z Nicolasem Cagem
9.Ojciec chrzestny całość
10. Iluzjonista. Oglądałam w weekend, super film.
Piętno z Hopkinsem też super film.
mało nie umarłam ze strachu na tym filmie