Jakie plany na walentynki 2015

napisał/a: nikol40 2015-01-23 12:33
ja zostanę w domu i ten dzień spędzę samotnie jak dwa poprzednie. 3 lata temu roztałam się z mężem po 20 latach małżeństwa, boję się kolejnego związku, więc Walentynki spędzam samotnie pozdrawiam....
napisał/a: smerf-ania 2015-01-23 12:37
jeszcze o tym nie myślałam. Raczej w domu, bo w mieście wszędzie będzie tłoczno. Może zorganizuje nam jakiś miły wieczór z filmem, kolacją i deserem ;)
napisał/a: michalinka_1 2015-01-23 12:44
napisał/a: kundzia20 2015-01-23 17:21
michalinka_1 napisal(a):Chyba nieważne jak i gdzie spędza się ten dzień byle razem. Niby święto przesycone komercją, ale dla każdej kochającej się pary chyba jest ważne, bo to właśnie ich święto.

Dokładnie. I sama lubię to święto. Niby mówi się,że trzeba pokazywać sobie uczucia przez cały rok co jest oczywiście prawdą jednak czasami ludzie nie mają na to czasu.Człowiek biega zapracowany , nie ma czasu na współną kolację. Praca, dzieci, obowiązki domowe.
A tutaj mamy jeden dzień w roku kiedy w zasadzie mamy dobry powód aby się na te kolację wybrać. My w tym roku zostawiamy dzieci u dziadków i wybieramy się na 3 dni na wyjazd. Będziemy bawili się w Dworze Konstancin w Konstancinie Jeziornej pod Warszawą. Można tam wykupić sobie pakiet walentynkowy ( noclegi ze śniadaniami oraz bal ).
napisał/a: alicja_19000 2015-01-28 19:07
Jako, że to sobota - albo znajomi, wódeczka, planszówki, albo mąż, filmy, dobre lody i może garść żelków :D
napisał/a: roberta18 2015-01-30 08:36
Garść żelków dziewczyno musisz mieć bardzo dobre poczucie humoru hihi Ja to z moim facetem jak co roku jadę gdzieś po prostu na jakiś taki krótki weekend - tym razem padło na miasto polskie takie miłości i zdecydowaliśmy się na Kraków - bo tutaj u nas się zaczęła nasza znajomość na obozie. Wracamy do romantyczności jeśli są walentynki : )
dziewiatka9
napisał/a: dziewiatka9 2015-02-02 22:18
My udajemy się do jednej z najelegantszych restauracji w Rejkiaviku :) Nie mogę się doczekać.
napisał/a: jane_eyre 2015-02-03 10:51
coś spontanicznego na pewno, bo zawsze sie za pozno zorientujemy, ze to juz :)
napisał/a: basienka1984 2015-02-03 14:03
my jedziemy do krakowa na weekend :) wynajęliśmy pokój w hotelu efekt express ijedziemy na rozmatytczny wyjazd. Kraków ładne miasto i licze, że będzie super ;)
napisał/a: lila1987 2015-02-03 14:42
Witam,

dla mnie to wyjątkowy dzień-mąż jest lekarzem i różnie pracuje-wiele razy wypadał mu dyżur w szpitalu na walentynki-ale wiecie co? w tym roku ma wolne!!!:)))postanowiliśmy ten czas spędzić na wspólnych pogaduchach i spędzeniu czasu tylko ze sobą:)
chcę przygotować super romantyczną kolację:)-kupiłam butelkę szampana i sama robię sushi:) a na deser w jednym ze sklepów internetowych zamówiłam czekoladowe sushi-pralinki belgijskie w kształcie sushi z bambusową matą, pałeczkami z białej czekolady:) będzie smacznie oryginalnie i romantycznie-oczywiście nie obejdzie się bez ładnej kiecki i sexi bielizny:)!
napisał/a: magic15 2015-02-03 16:01
Niestety w tym roku w pracy. Ale przed walentynkami też można zaszaleć:p
napisał/a: kseniaz22 2015-02-03 22:34
Zamierzam ugotować coś pysznego;)