O wizerunku kobiet w reklamie...
napisał/a:
Patka2
2008-04-15 13:26
głowy sobie uciąć nie dam, ale ktoś mi tak powiedział.
napisał/a:
sorrow
2008-04-15 14:16
Raczej nie ma nic wspólnego z Orangem, bo firma Mobile Entertainment Company jako operator wirtualny korzysta z infrastruktury Ery do świadczenia usług.
napisał/a:
Patka2
2008-04-15 14:21
sorrow, jesteś pewien??
napisał/a:
sorrow
2008-04-15 14:58
Widziałem w kilku miejscach... np. tu: http://pl.wikipedia.org/wiki/Mobilking
napisał/a:
Patka2
2008-04-15 21:55
Faktycznie, czyli to ERA.
napisał/a:
~gość
2008-04-15 22:24
no to trudno..wolałabym żeby to był orange
ale i tak nie znoszetych ich iście debilistycznych reklam
napisał/a:
truskaweczka87
2008-04-16 22:06
moim zdaniem to badzo łatwy sposób, żeby trafić do odbiorców czyli facetów. Wystarczy pokazac ładne kobiety i już reklama sama się nakręca. Osobiście nie jestem zazdrosna
napisał/a:
~gość
2008-04-17 00:24
Reklama jak reklama, wszystkie są głupkowate Na pewno nie zmienię operatora bo mi sie reklama podoba czy cuś
A dwa to nie każda kobieta nadaje sie do każdej pracy czy zajęć i tak samo facet, każdy ma zalety i wady i to od płci nie zależy
A dwa to nie każda kobieta nadaje sie do każdej pracy czy zajęć i tak samo facet, każdy ma zalety i wady i to od płci nie zależy
napisał/a:
Kolorowy
2008-04-22 22:20
Przecież Puls to kościelna tv więc czemu się dziwisz?
Współwłaścicielami są jacyś zakonnicy i amerykański miliarder, chyba Murdoch.
napisał/a:
Sarenka80
2008-04-24 14:26
jeśli faktycznie to Orange to już nienawidzę tej sieci do końca... złe doświadczenia z tą siecią:/
napisał/a:
sorrow
2008-04-24 14:59
Co wy z tym Orangem? Przecież już wraźnie pisze u góry, że korzystają z infrastruktury Ery. Nawet jeśli korzystają, to z Erą reklamy, polityka biznesowa, ani wizerunek formy nie ma nic wspólnego.