Pomysł na weekend

napisał/a: gadzina 2015-09-10 17:53
U nas zawsze dobrym , pomysłem na weekend jest Szklarska ;)
stazzja
napisał/a: stazzja 2015-09-10 21:59
Na najbliższy weekend mam pomysł taki: dużo spać, nic nie robić, odpoczywać. I mam zamiar go zrealizować!
napisał/a: MalinowaOla 2015-11-06 11:23
Ja wybieram się do Zakopanego https://www.bookapart.com/pl/turystyka-zakopane w nadchodzący długi weekend :) Ktoś ma podobne plany?
napisał/a: danina 2015-11-08 11:22
Ja od siebie mogę Ci jeszcze polecić miejsce dobre na wakacje i to niezależnie czy chcesz jechać na weekend czy na miesiąc. Nieopodal Warszawy jest Zalew Zegrzyński, o którym poczytasz na stronie http://www.marina-diana.pl mają rozbudowaną ofertę jeśli chodzi o noclegi i restaurację. Warto iść.
napisał/a: korwetka 2016-01-28 12:14
Ja mogę polecić Rzeszów, bo jest bardzo klimatyczny a mało znany :). Ostatnio byłam tam na wyjeździe służbowym i zatrzymywałam się w Ferdynandzie :).
napisał/a: kasiek90 2016-02-12 22:06
Widzę, że generalnie we wcześniejszych wątkach przewija się trochę tematyka górska, więc może być tak obrać kierunek na ... Wisłę? :) Znalazłam tam urokliwą Willę Rubinsztajn, ciekawa i tańsza alternatywa dla dużych hoteli w tych okolicach. Z pokoju widok na góry. Wśród atrakcji czytelnia, spa, sali kinowa. Czytałam też o ofercie różnych sportów ekstremalnych w tych okolicach. I powiem wam, że ... przekonuje mnie ten tak zróżnicowany pakiet ;) Jeszcze tylko przekonam mojego faceta do tego pomysłu i myślę, że super wypad na weekend albo nawet na dłużej...:)
napisał/a: azamag 2016-02-19 18:52
Ja uwielbiam weekendowe wypady do Gdańska. Fantastyczny klimat miasta, urok zabytkowych kamieniczek na starówce. Uwielbiam zwiedzać Dwór Artusa, Muzeum Bursztynu, niezależnie ile razy jestem w Gdańsku zawsze tam zaglądam i odkrywam coś nowego. Uwielbiam spacerować wzdłuż Motławy. Podczas jednego z takich spacerów odkryłam fantastyczną bazę noclegową w hotelu Hanza http://www.hotelhanza.pl/ Eleganckie pokoje, miłą obsługa, bliskość starówki i fantastyczne widoki z okna sprawiają, że mogłabym tam zamieszkać na zawsze.
basiekkk
napisał/a: basiekkk 2016-02-19 22:17
Ja przypuszczam, że plan większości Polaków na weekend to sprzątanie, bo w tygodniu nie mają czasu. Ech...
napisał/a: hhalina90 2016-02-25 11:32
Od siebie polecam zwiedzenie Kopalni Soli w Wieliczce - to jedna z największych atrakcji w Polsce. Jeśli będziecie w Wieliczce dłużej, niż jeden dzień, to polecam hotel Górsko - jest zaledwie 200 m. od kopalni.
napisał/a: ototurysta 2016-03-04 18:50
Tak Beskidy to świetne miejsce :), myślę że będziesz mocno zaskoczona jak wszystko się pięknie rozwinęło...

Ale tam jest cała masa możliwości, nie wiem czego potrzebujesz i z kim jedziesz.
Proponuję WISŁĘ :) naszą kochaną i pięknie się rozwijającą...

Wisła położona w dolinie pomiędzy szczytami górskimi, gdzie najwyższe to Barania Góra i Stożek sąsiaduje z Parkiem Krajobrazowym Beskidu Śląskiego z jednej strony i Czechami z drugiej.
Jedną z ciekawych propozycji jest Skocznia Narciarska nazwana imieniem Adama Małysza wielkości 134metrów, a w galerii przy ul. 1maja można podziwiać między innymi trofea zdobyte podczas kariery zdolnego sportowca.
Jest też piękny park tuż przy Wiśle z deptakiem.
Znajdziesz wyciągi krzesełkowe np. na Stożek.
A w sąsiadujących miejscowościach np. Szczyrku gdzie jest najwyższy szczyt Beskidu wjedź lub wejdź na Skrzyczne :)

Pozdrawiam!!!
napisał/a: erka1991 2016-03-23 09:20
A ja ostatanio z przyjaciółmi na weekend pojechałam do Stolicy naszej. Pozwiedzaliśmy, trochę poimprezowaliśmy. Spaliśmy w samy centrum, w hotelu RIALTO, więc wszędzie blisko. Fajnie było :)
napisał/a: roshy12 2016-04-12 19:36
My ze znajomymi zaszaleliśmy w ubiegłym roku i wyruszaliśmy co prawda nie na weekend ale na 4 dni, w rejs w Morze Śródziemne do Chorwacji. Wycieczkę zaplanowała firma, wypad nieziemski, pogoda upalna, czego chcieć więcej !