Przeczytałam/em i polecam
napisał/a:
albatrosss(ona)
2007-04-28 17:00
Henning Mankell i wszytskie jego książki
Lód
Hrabia Monte Christo
Królowa Południa
Lalka
Kuba Rozpruwacz
Ogólnie lubie książki kryminalne , straszne i zaskakujace , aj :)
Lód
Hrabia Monte Christo
Królowa Południa
Lalka
Kuba Rozpruwacz
Ogólnie lubie książki kryminalne , straszne i zaskakujace , aj :)
napisał/a:
noemi4
2007-05-15 14:40
Ja czytam teraz "Akwarium" Suworowa. Opis książki nie brzmi ciekawie, bo jest to opis jego życia w czasie gdy był radzieckim szpiegiem po wojnie. Ale tak naprawdę jest ciekawa, co chwilę jestem zszokowana że takie rzeczy naprawdę miały miejsce... ale nie zdradzam konkretów, polecam przeczytać
napisał/a:
reni123
2007-05-15 15:07
mnie podobają się książki Pawła Huelle, najbardziej "Weiser Dawidek" (nr 1 z książek które czytałam)
sporo mam też Kurta Vonneguta (fantastyczny czarny humor)
Marka Hłaskę mam prawie całego
kilka książek Kapuścińskiego (ach te opisy przyrody i krajów w których nigdy nie byłam i zostają mi tylko marzenia)
i wiele wiele innych
lubię też "babskie" książki
i nie mam już gdzie ich zmieścić (leżą na podłodze )
a teraz wywołam burzę - jeśli chodzi o autorów których nie lubię to jest to:
1) Wharton - nigdy nie udało mi sięprzebrnąć przez pierwsze 10 stron książki (było kilka prób)
2) Paulo Coelho - pseudoreligijny (ciekawe jaka to religia, katolicka na pewno nie, chyba jego własna - jestem na tym punkcie przeczulona), pseudointeligencki (cuda - niewidy wymyśla), pisane okropnym językiem (niby "uduchowiony" aw rzeczywistości bardzo płytki) itd
sporo mam też Kurta Vonneguta (fantastyczny czarny humor)
Marka Hłaskę mam prawie całego
kilka książek Kapuścińskiego (ach te opisy przyrody i krajów w których nigdy nie byłam i zostają mi tylko marzenia)
i wiele wiele innych
lubię też "babskie" książki
i nie mam już gdzie ich zmieścić (leżą na podłodze )
a teraz wywołam burzę - jeśli chodzi o autorów których nie lubię to jest to:
1) Wharton - nigdy nie udało mi sięprzebrnąć przez pierwsze 10 stron książki (było kilka prób)
2) Paulo Coelho - pseudoreligijny (ciekawe jaka to religia, katolicka na pewno nie, chyba jego własna - jestem na tym punkcie przeczulona), pseudointeligencki (cuda - niewidy wymyśla), pisane okropnym językiem (niby "uduchowiony" aw rzeczywistości bardzo płytki) itd
napisał/a:
noemi4
2007-05-15 18:47
dalczego burzę nudno by było gdyby każdy lubił tych samych autorów a z tym się zgodzę
napisał/a:
Karolinka_U
2007-05-15 19:06
Ja osobiscie polecam nastepujące książki:
1. "Polka" M. Gretkowskiej
2. "Codziennik" D.Passent
3. "Gumowe rękawice czy fajne buty?" F.Bleasdale - ta zakupiłam w taniej książce
Jak o czymś mi sie przypomni to napisze.
Pozdrawiam
1. "Polka" M. Gretkowskiej
2. "Codziennik" D.Passent
3. "Gumowe rękawice czy fajne buty?" F.Bleasdale - ta zakupiłam w taniej książce
Jak o czymś mi sie przypomni to napisze.
Pozdrawiam
napisał/a:
mojito
2007-05-15 20:32
wsiakam w irvinga, bez wyjatkow, a takze w ksiazki huellego. ostatnio zauroczyla mnie lala dehnela, i pianistka jelinek. a co jakis czas wracam do madame libery, cudowan ksiazka:)
napisał/a:
kasia_b
2007-05-22 20:26
zgadzam się - wspaniała książka - polecam szczególnie przyszłym Mamom - można skorzystać z wspaniałego pomysłu Gretowskiej - jak przeczytacie będziecie wiedzieć o co chodzi
napisał/a:
noemi4
2007-06-02 09:19
Soraya Esfandiary Bakhtiary "Pałac Samotności" - właśnie skończyłam czytać - polecam Książka napisana przez byłą żonę szacha Iranu (naprawdę ) która po 7 latach małżeństwa z szachem i życia w pałacu według ściśle ustalonych reguł, rozwodzi się z szachem i wraca do Europy.
napisał/a:
basia1125
2007-06-06 21:13
Dla mnie pisarka nr jeden jest Manuela Gretkowska. Zaczęlam ja czytać chyba wlaśnie od "Polki" - rewelacja. Ale polecam również jej wcześniejsze książki. Dla mnie to jest wlaśnie prawdziwa Gretkowska. Takie tytuly jak "My zdies emigranty" czy "Tarot Paryski", "Namiętnik"..... Czyta się je na jeden raz... I późniejsze, wlaśnie "Polka" czy "Sceny z życia pozamalżeńskiego"
PS.
Moje ciche marzenie, to mieć kiedyś calą kolekcję jej książek
Paulo Coehlo - dla mnie zdecydowanie najlepszą jego książką jest "Na brzegu rzeki Piedry.." oraz "Weronika postanawia umrzeć". "11 minut" jakiś mnie nie powalilo..
A obecnie czytam "Dom dzienny dom nocny" Olgi Tokarczuk i też śmialo mogę polecić inne jej książki.
Milego czytania
PS.
Moje ciche marzenie, to mieć kiedyś calą kolekcję jej książek
Paulo Coehlo - dla mnie zdecydowanie najlepszą jego książką jest "Na brzegu rzeki Piedry.." oraz "Weronika postanawia umrzeć". "11 minut" jakiś mnie nie powalilo..
A obecnie czytam "Dom dzienny dom nocny" Olgi Tokarczuk i też śmialo mogę polecić inne jej książki.
Milego czytania
napisał/a:
mad_lenne
2007-06-08 01:37
Oj zgodze sie "Dom dzienny dom nocny"-rewelacyjna ksiazka, ale ja polecilabym bardziej "Prawiek i inne czasy" rowniez Olgi Tokarczuk :) (historia mlynka do kawy mnie powalila).
Coelho owszem, rowniez, ale zdecydowanie "Alchemik".
David Lodge "Maly swiatek"
Eric-Emanuell Schmitt "Oskar i pani Roza"
Douglas Adams "Autostopem przez Galaktyke"(+ pozostale czesci)
Erich Segal "Doktorzy"
Jonathan Caroll "Zaslubiny patykow"
William Wharton "Stado", "W ksiezycowa jasna noc", "Ptasiek", "Al"
Umberto Eco "imie rozy"
Herman Hesse "Wilk stepowy"
Fiodor Dostojewski "Zbrodnia i kara"
Michal Bulhakow "Mistrz i Malgorzata" (docenilam ja dopiero po liceum)
Anne Rice z KRONIKI WAMPIROW: "Wywiad z wampirem", "Wampir Lestat", "Krolowa potepionych", DZIEJE CZAROWNIC Z RODU MAYFAIR: "Godzina czarownic", "Lasher", "Taltos"
Truman Capote "Sniadanie u Tiffaniego"
Narazie to chyba moj ulubione ksiazki, polecam kazda, z calego serducha ):) Najbardziej chyba "Doktorow", czytalam ja tak wolno jak tylko sie da, zeby jak njadluzej "zyc" z bohaterami. Urywalam sie z imprez, zeby moc przed snem przeczytac chociaz kilka stron-oszalalam na jej punkcie.Ryczalam na koniec jak glupia, ale nie dlatego ze miala przykre zakonczenie, ale ze juz sie skonczyla :P
Milego czytania ):)
Pozdrawiam :)
Coelho owszem, rowniez, ale zdecydowanie "Alchemik".
David Lodge "Maly swiatek"
Eric-Emanuell Schmitt "Oskar i pani Roza"
Douglas Adams "Autostopem przez Galaktyke"(+ pozostale czesci)
Erich Segal "Doktorzy"
Jonathan Caroll "Zaslubiny patykow"
William Wharton "Stado", "W ksiezycowa jasna noc", "Ptasiek", "Al"
Umberto Eco "imie rozy"
Herman Hesse "Wilk stepowy"
Fiodor Dostojewski "Zbrodnia i kara"
Michal Bulhakow "Mistrz i Malgorzata" (docenilam ja dopiero po liceum)
Anne Rice z KRONIKI WAMPIROW: "Wywiad z wampirem", "Wampir Lestat", "Krolowa potepionych", DZIEJE CZAROWNIC Z RODU MAYFAIR: "Godzina czarownic", "Lasher", "Taltos"
Truman Capote "Sniadanie u Tiffaniego"
Narazie to chyba moj ulubione ksiazki, polecam kazda, z calego serducha ):) Najbardziej chyba "Doktorow", czytalam ja tak wolno jak tylko sie da, zeby jak njadluzej "zyc" z bohaterami. Urywalam sie z imprez, zeby moc przed snem przeczytac chociaz kilka stron-oszalalam na jej punkcie.Ryczalam na koniec jak glupia, ale nie dlatego ze miala przykre zakonczenie, ale ze juz sie skonczyla :P
Milego czytania ):)
Pozdrawiam :)
napisał/a:
Karolinka_U
2007-06-24 14:30
Przypomniała mi sie jeszcze kilka ciekawych książek:
1. "Dziennik Bridget Jones" Helen Fielding
2. "Życie po (życiu z facetem)" Linda Curnyn
3. "Zaległe pranie i życie o czekoladzie" Lynette Allen
1. "Dziennik Bridget Jones" Helen Fielding
2. "Życie po (życiu z facetem)" Linda Curnyn
3. "Zaległe pranie i życie o czekoladzie" Lynette Allen
napisał/a:
tajla
2007-07-08 17:11
U mnie Bezsennośc w Tokio