Smutny autobus - kampania MSW

butterfly2
napisał/a: butterfly2 2014-07-01 21:38
Co myślicie o słynnym już filmiki ze smutnym autobusem? Ja uważam, że pomysł jest dobry, idea słuszna, ale wykonanie - złe! Komu nie jest żal tego biednego autobusiku? Chociaż z drugiej strony - wywołali szerokie reakcje :D

https://www.youtube.com/watch?v=LP5WB6OXv1g
Saturday
napisał/a: Saturday 2014-07-02 09:46
Myślę podobnie- lepsze skrajne emocje niż letnie emocje. Filmik błyskawicznie obiegł "internety" (1,6 mln wyświetleń w 11 dni mówi samo za siebie, niektórzy polscy artyści marzą o takich statystykach pod teledyskami), mnie też w pierwszej chwili autobusika było szkoda, ale ale... nie jest to smutna bajka dla dzieci, ale akcja na myślenie dla dorosłych. I małe pytanie, które każdy powinien sobie zadać- ile razy wsiedliśmy sami, z rodziną lub przyjaciółmi do busa lub autobusa wątpliwej kondycji, no bo "przecież jakoś tu przyjechał", albo "kierowca jeździ, to musi mieć ważny przegląd", "takie rzeczy zdarzają się innym" itp. itd.
I czy nadal żal nam animowanego nieistniejącego busika i jego wyimaginowanych uczuć, gdy na drogach w takich rzęchach giną ludzie.
stazzja
napisał/a: stazzja 2014-07-02 19:02
Też oglądałam, moim zdaniem pomysł dobry, wykonanie też, a autobus biedny, ale z drugiej strony - ilu ma fanów! Na pewno teraz jest uszczęśliwiony ;)
napisał/a: senta 2014-07-04 17:35
Kampania jest świetna. Zaskakująca, przykuwa uwagę... super.
nawiaa
napisał/a: nawiaa 2014-07-08 14:05
Właśnie, mówimy o tym, więc jest efekt. Pewnie zwykły pouczający filmik by takiej furory nie zrobił. Uważam, że ta kampania MSW wyszła.
napisał/a: jakubgrabows 2014-07-08 14:09
Trochę szkoda tego autobusu, ale dobrze, że został zniszczony.
napisał/a: lukaszfil 2014-07-09 18:25
Myślę ,że ten autobus musi być taki aby zwrócić na siebie uwagę. Sama idea słuszna oby tylko akcja odniosła jakiś pożądany efekt.
napisał/a: masquerade 2014-07-10 12:57
Moim zdaniem bardzo zła kampania stworzona przez ludzi o niskiej inteligencji emocjonalnej. Trudno promować wrażliwość na potencjalną krzywdę dzieci promując jednocześnie nietolerancję i uśmiercanie starego, spersonalizowanego autobusu.
napisał/a: rysica 2014-07-11 18:18
W naszym kraju trzeba smutkiem uwagę przyciągnąć. Jak coś/ktoś jest wesołe to złodzień, kanciarz albo naćpany :P
napisał/a: januszinho 2014-07-14 15:28
Co by nie mówić - wzbudzili zainteresowanie :)
chmielka
napisał/a: chmielka 2014-07-15 15:29
Moim zdaniem nie jest fajnym sposobem wymyślanie krzywdy biednego niewinnego autobusu ;) Można to było rozwiązać inaczej,a też chwytliwie.
napisał/a: justyna07 2014-07-16 10:25
Skoro miał 1,6 mln wyświetleń w ciągu 11 dni to kampania MSW się powiodła.