Wakacje 2014

napisał/a: romenai 2014-05-31 10:09
jak wspomniałam w innym wątku - ja w te wakacje najpierw pracuję nad morzem, a później jadę pdo namiot do chłapowa, an pole lazurowe - bardzo fajne miejsce. bierzmey rowery, więc zjeździmy cały półwysep helski, pójdziemy też pewnie na jakąś dyskotekę, poleżymy na plaży
napisał/a: kaja_1231 2014-06-04 10:40
W tym roku na wakacje zamierzamy się wybrać w Polskie góry do Szczawnicy. Mamy rezerwacje w [mod:reklama usunieta] Co jakiś czas staramy się wyjeżdżać w inne miejsce. W zeszłym roku byliśmy nad morzem. Więc ten rok to wyjazd w góry.
eDom
napisał/a: eDom 2014-06-05 11:58
Mieliśmy okazję odwiedzić to miejsce, rzeczywiście bardzo przyjemne :) A gdzie zamierzasz pracować?
napisał/a: marlen1 2014-06-16 14:51
Jeżeli ktoś woli spędzać wakacje tak jak ja w Polsce to proponuję zajrzeć na stronę [mod:reklama usunięta] . W tm roku skorzystałam z tej strony i znalazłam niedrogi pensjonat w tatrach i jadę w połowie lipca. Polecam
napisał/a: tamisia 2014-06-20 09:09
My z męzem chcieliśmy wyjechać za granicę w tym roku ale tak nam naknocili z urlopami w pracy,że nie wyszło .... No szkoda, może się uda w przyszłym roku
Za to w następnym tygodniu jedziemy do Promenady nad Jeziorem Zegrzyńskim pod Warszawą. Centrum rekreacyjne, ale znajomi którzy z nami jadą i znają to miejsce mówili,że jest bardzo fajnie ;) Tak więc im zaufaliśmy
Tylko pogoda niech dopisze...
napisał/a: qreizi1 2014-06-20 15:50
My z mężem też chcieliśmy się gdzieś wybrać na wakacje, ale jesteśmy tak zapracowani, że się chyba nam nie uda ale może na jakiś weekendzik nad nasze Polskie morze uda nam się wybrać
napisał/a: Miętowa26 2014-06-22 14:18
napisał/a: enngys 2014-06-23 09:55
Razem z moim ukochanym naprawdę dużo podróżujemy, co nie oznacza, że nie odkładamy żadnych pieniędzy na własne mieszkanie, dbamy i o Naszą przyszłość, i o Nasz rozwój (a podróże naprawdę rozwijają).
napisał/a: lajkonik 2014-06-25 10:40
Jak co roku - Węgry.
Chciałabym też pojechać do Hiszpanii, zobaczymy ;)
napisał/a: szdzisaw 2014-06-25 10:48
My z żoną chcielibyśmy pojechać do Grecji,nie byliśmy tam jeszcze.
napisał/a: karo_s1 2014-06-27 20:44
Miętowa26 napisal(a):Ja z racji nowego miejsca zamieszkania - Świnoujście nie muszę w tym roku nigdzie wyjeżdżać :) planuję po wylegiwać się na plaży i pograć w piłkę plażową z chłopakiem mam nadzieje tylko że pogoda dopisze bo jak na razie to jest paskudna.

Kurcze Ty to tam masz fajną opcję z promami do Szwecji albo na duńską Wyspę Bronholm :) kurcze nawet na weekend fajnie wyskoczyć :)
napisał/a: mila_bak 2014-06-30 10:14
Mnie się marzy wyjazd z chłopakiem na Złote Piaski, budżet mamy ograniczony, a Bułgaria nie wydaje się być droga.