Wycieczki godne polecenia

napisał/a: manka8 2013-03-10 10:19
No tak. Ale widzisz to jest taki prezent dla nas! od jakiegoś czasu szukałyśmy jakiegoś wyjazdu dla nas i akurat padło na Paryż. Może nie jest najtańszy - fakt. Ale chciałyśmy zobaczyć, nigdy nie byłyśmy i zaszalałyśmy :) Raz się żyje:)
A zdecydowałyśmy się na zorganizowany wyjazd bo tak nam było łatwiej, a poza tym przewodnik oprowadzi nas po mieście - w końcu jedziemy po to żeby co nieco zobaczyć:)
Osobiście uważam, że wycieczka będzie fajna - mam nadzieję :)
napisał/a: sofia78 2013-03-12 11:18
No mnie autokarówki nie kręcą, za wygodna jestem.
napisał/a: goodeye 2013-03-13 09:44
Chętnie wybrałabym się na taką wycieczkę ale jak narazie to w głowie mam tylko jedno hasło pit-36 2012 druk. est to tak przyjemne jak przyjemna jest nazwa tego formularza. No nic nie ma co się użalać nad sobą trzeba odpalić do tego program, mam nadzieje że wypełni wszystko za mnie.
napisał/a: wika7577 2013-03-13 17:23
Ja mogę polecić Pragę - fajne miejsce na wycieczkę weekendową. A na dłuższe wakacje to polecam greckie wyspy - Kos, Rodos i Korfu - pozostałych jeszcze nie zwiedziłam, ale się w tym roku wybieram na Kretę razem z moimi maluchami.

________________
"Dziecko w samolocie - infografika"
napisał/a: manka8 2013-03-15 08:23
A w Pragę też polecam. Niestety byłam chyba z 5 lat temu i pewnie co nieco się zmieniło :) Ale mam nadzieję, że jeszcze się wybiorę:) Na razie żyję moją wycieczką do Paryża! A na wakacje to zastanawiam się czy nie wybrać się też z tym biurem podróży na Krym....
napisał/a: dyt 2013-03-30 16:33
SPA :) mi się marzy coraz bardziej im częściej zapoznaję się z ofertą Głęboczka. Podoba mi się to co oferują: winoterapia, winnice, wolna przestrzeń i świeże powietrze :D można tam relaksować się odpoczywając w SPA lub spędzać czas czynnie uprawiając sport :)
napisał/a: wika7577 2013-04-05 19:14
Moim zdaniem warto wybrać się do Nowego Jorku, Chicago i Los Angeles. Wycieczka dość droga, ale jak się złapie okazję to wcale nie musi aż targnąć nam kieszenią. Np. ostatnio znalazłam tanie loty do Los Angeles i myślę czy nie skorzystać na weekend majowy. Co sądzicie?
napisał/a: Dorota225 2013-04-12 13:23
napisał/a: emgielka 2013-04-26 23:21
Ja na majówkę planuję skorzystać z czegoś co zwie się podróże rowerowe. Wybieram się na Austrię i Niemcy - wychodzi naprawdę tanio
napisał/a: karska 2013-05-02 16:18
w tym roku tylko Polska, nie mam zamiaru stracić pieniędzy tak jak ludzie, którzy wyjeżdżali z biurami podróży. Zobaczcie to - http://www.zielonapolana.com.pl/weekend_czerwcowy.php Kort, basen, spa, pełen wyżywienie... Znajdźcie chociaż zbliżoną cenę w Polsce, nie ma szans... Nie mówiąc już o tym, że nic nie płacimy za dzieci, które mają 6 i 8 lat
napisał/a: manka8 2013-05-05 09:46
a ja nie uważam, że wyjeżdżanie z bp to marnowanie pieniędzy...zależy co kto lubi. Ta zielona polana wygląda na całkiem miłe miejsce ale jak pogoda dopisze..jak będzie padać to nie wiem co można robić dłuższy czas. to może być fajne miejsce na weekend :) ja w każdym razie wybieram się na wycieczkę na Krym ...zaczynam zbierać kase na moją wakacyjną przygodę !:)