Jak się reklamować?

napisał/a: amerylia 2016-03-17 07:01
Jak w dzisiejszych czasach najlepiej wypromować firmę? Czy smycze sublimacyjne się sprawdzają? Słyszałam, że coraz więcej osób stawia na promocję w internecie ale wydaje mi się, że tradycyjna reklama i gadżety reklamowe nadal są na topie. Jak uważacie? Chciałabym dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów.
napisał/a: kasiakondzia 2016-03-17 10:17
Mam wrażenie, że takie gadżety będą fajne jako prezenty dla stałych klientów. Dzięki takim upominkom może zostaną na dłużej. Aby pozyskać klientów to chyba najlepiej internet ewentualnie rozreklamowanie się w podobnych firmach ale nie będących konkurencją. Przykładowo zakładasz sklep z kosmetykami i robisz rajd po kosmetyczkach fryzjerkach itd :) To z tradycyjnej reklamy ma sens wg Mnie.
napisał/a: dixit 2016-04-19 14:07
Takie gadżety to są dobre tylko na jakieś targi, żeby było co rozdawać. Teraz przyszłość leży w internecie i tam powinno się intensyfikować działania. Ja na przykład zleciłam tej firmie http://testimo.pl/social-media-marketing/ aby prowadzili fanpage dla firm moich. Dzięki temu zyskuję coraz to nowych klientów i widzę, że przychodzą z Facebooka, bo firma mi daje statystyki co miesiąc i raporty. Myślę, że to był strzał w dziesiątkę :)
napisał/a: venna 2016-04-22 08:50
Reklama tradycyjna dalej ma moc. Widać to po niesłabnącej popularności. Baner, estetyczny szyld czy ładnie urządzone biuro oddziaływają na klientów. Są branże gdzie bez banerów się nie obejdzie, a dobrze wykonany może jedynie przyciągnąć klientów. http://www.vizer.pl/oferta/banery-reklamowe - możesz zobaczyć przykład takowych u nich na stronie, ciekawe realizacje.
napisał/a: begirl 2016-04-28 08:08
bannery może i tak ale skuteczności nie zmierzysz tj w emarketingu :) teraz już sie raczej odchodzi od takich metod bo są one fajne wizerunkowo ale sprzedażowo to mega słabo :) ja po lekturze tego artykułu http://funkymedia.pl/50-twarzy-seo.html stwierdziłam że musze coś w swojej strategii zmienić i założyłam bloga, będziemy pozycjonować firmę ekspercko, udostepniać materiały dla początkujących w branży i mam nadzieję że tak się wybijemy :)
napisał/a: magda906 2016-04-29 23:56
Witam.
Nie napisałaś co chcesz reklamować. A reklamować można się w internecie i oczywiście tradycyjnie. Ta drukarnia ma akcesoria potrzebne przy reklamowaniu firmy są to np. http://www.hurtowniadruku.pl/index.php/oferta/stoiska-promocyjne .Stoiska promocyjne są szeroko wykorzystywane bez względu na działalności czy produkt, który ma być promowany.
napisał/a: Oluchna87 2016-06-13 14:23
dynamical123 napisal(a):Teraz przyszłość leży w internecie i tam powinno się intensyfikować działania.

To prawda. Swoją markę w sieci budują teraz nie tylko duże firmy, ale również te małe, które już zrozumiały, że aby przetrwać na rynku - a w dalszej perspektywie odnieść sukces - trzeba iść z duchem czasu. Czyli media społecznościowe - w nich należy istnieć, co zarazem oznacza reklamę (a przynajmniej powinno oznaczać). Przykładowo przeczytajcie sobie, jak należy działać na Instagramie, żeby prawidłowo budować markę: https://minicrm.pl/blog/jak-budowac-marke-z-instagramem-praktyczne-wskazowki/.
napisał/a: kaskan 2016-06-19 20:52
Uważam, ze chyba podstawowym krokiem, jeśli tego firma jeszcze nie zrobiła jest otworzenie "oddziału internetowego". Czyli po prostu firma musi pomyśleć o sklepie internetowym - w obecnych czasach ktoś kto lekceważy ten kanał dystrybucji popełnia ogromny błąd. Platforma sklepów internetowych pasejo daje fajne możliwości - chociażby dlatego że jako jedyna jest zintegrowana z programem księgowości online. Oczywiście posiada też inne integracje jak z allegro czy z firmami kurierskimi. Fajnie też że bez żadnych opłat stadnardowe szablony sklepów wyglądają bardzo współcześnie: http://pasejo.pl/szablony
napisał/a: shee 2016-06-29 20:47
wg mnie tez warto brac udzial w targach branzowych, dobra okazja do nawiązania wspolpracy z firmami z branzy i do zaprezentowania swoich produktow. My sie zaczynamy juz przygotowywac do HORECY, targow wyposazenia hoteli i gastronomii, na jesień w krakowie
napisał/a: paulliina 2016-07-01 09:11
możesz wziąć także pod uwagę pozycjonowanie
napisał/a: elisska 2016-07-06 09:39
Bez dobrej domeny (tutaj zalecam kontakt z https://domeny.pl/ ), pozycjonowania i social media no niestety daleko firmy nie pociągniesz :)
napisał/a: bonsai123 2016-07-12 19:17
Najskuteczniejszą i najtańszą formą reklamy jest e-marketing. Promowanie biznesu drogą internetową, to najlepszy wynalazek zwłaszcza w kobiecym biznesie. Dużo cennych rad i wskazówek, z których sama korzystam w swoim biznesie, możecie znaleźć na tej stronce: http://piotrczerpak.com/blog/ Powodzenia :)