Jaki podpis elektroniczny ?

napisał/a: donat_ka 2015-04-02 09:52
Pracuje w biurze rachunkowym. Chcemy wprowadzić podpis elektroniczny w celu autoryzacji przesyłanych dokumentów przy pomocy poczty elektronicznej. Jaki zestaw będzie odpowiedni? Macie może jakieś doświadczenia w tym zakresie?
napisał/a: emmaz 2015-04-02 12:56
donat_ka napisal(a):Pracuje w biurze rachunkowym. Chcemy wprowadzić podpis elektroniczny w celu autoryzacji przesyłanych dokumentów przy pomocy poczty elektronicznej. Jaki zestaw będzie odpowiedni? Macie może jakieś doświadczenia w tym zakresie?


Tak ponieważ u nas również jakiś czas temu został wprowadzony taki wymów. Na początku byłam dość sceptycznie nastawiona ale teraz jestem zdania,że jest ok. Na pewno jak się do niego przyzwyczaisz to potrafi ułatwić wiele spraw bo możesz je załatwić prosto bez wychodzenia z domu tak więc zdecydowanie na plus.
Obecnie mam ten podpis: https://eurocert.pl/ . Eurocert Zestaw jest niedrogi, do niewielkiej firmy powinien Ci wystarczyć taki za 280 zł. Potem po dwóch latach kupujesz odnowienie w cenie 120 zł na kolejne dwa.