Reklama dla sklepy kosmetycznego- jaka najlepsza?

napisał/a: maelina 2016-07-27 13:23
W zasadzie reklama to bardzo szeroki obszar działania, myślę że pozycjonowanie stron też można zaliczyć do reklamy. Polecam przeczytać ten artykuł żeby trochę więcej dowiedzieć się*o odpowiedniej formie reklamy. Ja od siebie polecam samo pozycjonowanie + AdWords a do tego może jakąś klasyczną reklamę typu banery?
napisał/a: aska279 2016-08-16 08:26
Jak sklep kosmetyczny to chyba najprościej trafić do kobitek rozdając Panią na mieście jakieś ulotki firmowe - może jakiś rabat dla osób które przyjdą z ulotką? To może być dobry sposób na pozyskanie klienta. Mogę polecić Ci dobrą drukarnie online, która wydrukuje je dla Ciebie bardzo niedrogo: http://diamond-druk.pl/

Ulotki sam sprawdzałem i mogę śmiało polecić.
Pozdrawiam
napisał/a: abednarz 2016-08-18 10:08
Według mnie warto inwestować w mobilne formy promocji, także wysyłka smsów się sprawdzi, szczególnie w przypadku sprzedaży wysyłkowej. Na stronie firmy serwersms znajdziecie raporty dotyczące komunikacji sms, oni prowadzą badania już 4 lata, platformę można przetestować za darmo.
napisał/a: Anka6 2016-08-22 19:38
Myślę, że sprawdzi się reklama która bezpośrednio trafia do klientów.
napisał/a: szaman1234 2016-08-22 20:18
Sklepy kosmetycznie najlepiej reklamują się tzw. pocztą szeptaną. Jeżeli będziesz dbała o klientów i będą chcieli wracać, to wrócą ze znajomymi którym polecą Twój sklep.
napisał/a: agati866 2016-09-07 10:59
Ja myślę, że powinnaś przede wszystkim zainwestować w reklamę lokalną Skupić się na dobrym i przyciągającym oko szyldzie swojego salonu, ponadto potykacz na chodniku. Jeśli jesteś z Łodzi to polecam Ci firmę http://developzone.pl/. Ponadto warto pomyśleć o reklamie w social media na Facebooku. To nic nie kosztuje tylko czas. Zakładasz profil salonu i wrzucasz ciekawe posty na temat salonu, zdjęcia, promocje.
napisał/a: martha82 2016-09-12 17:44
Bardzo ciężko jednoznacznie odpowiedzieć na takie pytanie. Ja sama wiele miesięcy zastanawiałam się nad najlepszym wyborem i jedno co mogę napisać, że to wszystko zależy. Dobrze się podpytać specjalistów jak to powinno wyglądać, żeby doradzili znając zarówno Twój budżet jak i bardziej szczegółowe oczekiwania. Ja od siebie mogę polecić ich Fabryka Reklamy Łódź. Fachowcy, rzetelni, doradzą. Wiem, że nie jest łatwo dobrać odpowiednią formę.
napisał/a: galama 2016-09-13 09:31
słuchajcie, w tym roku zainwestowałam w nową formę reklamy. Zamówiłam na http://kaletnictwo-gama.pl/index.html notesy z logo mojej firmy. Klientki były bardzo zadowolone i chwaliły pomysł
napisał/a: mijaaa 2016-09-13 10:39
Myślę, że najlepszą formą reklamy obecnie to social media. W końcu każdy teraz ma Facebooka czy Instagrama :P więc ja bym postawiła właśnie na te portale. Osobiście sama mam fanpage'a swojej firmy odzieżowej na Facebooku i zleciłam jego obsługę agencji E-conex http://e-conex.com/pl/. Są bardzo pomysłowi i kontaktowi, a w razie pytań zawsze z chęcią mi pomagają :))
napisał/a: sarah_12-jus 2016-09-20 09:43
Jeśli to jest sklep internetowy to najlepiej na początek pozycjonowanie , reklama AdWords oraz marketing szeptany. Dodatkowo e-mail marketing i w nim np. 10% zniżki na cały asortyment - w ten sposób przyjdą pierwsze zamówienia. Później można pomyśleć o rabacie dla stałych klientów to już zobaczysz ile osób założy konto w twoim sklepie. A jakie masz formy płatności online? Najlepiej korzystać z dotpay jest znany i ludzie z niego chętnie korzystają.
Poza tym obsługa sklepu internetowego musi być prosta oraz promocje- doi takich sklepów ludzi przyciągają przede wszystkim promocje.
Mam nadzieję,że pomogłam :)
napisał/a: abednarz 2016-10-31 19:16
Reklama w sieci jest ważna, banery, ulotki też mogą pomóc. Poza tym warto skupić się na reklamie mobilnej, wysyłka smsów to wbrew pozorom nie taka zła rzecz. System serwersms.pl to ciekawe rozwiązanie, daje sporo możliwości. Kontakt z klientem jest ważny.
napisał/a: karotka65 2016-11-13 21:44
Mi pomogła współpraca z agencją marketingową iWizerunek. Znają się na personal brandingu, co sprawiło, że udało mi się zdobyć nowych klientów i jestem zadowolona z prowadzonych działań.