Rękojmia

napisał/a: zuziahh 2010-05-05 18:33
Witam sytuacja wygląda tak: na ALLEGRO wylicytowałam wózek wg opisu i zdjęć nie miał żadnych wad ukrytych Niestety po otrzymaniu przesyłki okazało się że wózek jest poplamiony podarty,ma wymienione kółka i ma zupełnie inny kolor niż ten na aukcji.Napisałam do Pani że mam zamiar reklamować ,i tak też zrobiłam.Pani zaczeła sie wykręcać,że wózek zgodny z opisem, plamy i rozdarcia to wina poczty ,a poz atym wózek był używany przez 3 dzieci (nie było tego w opisie aukcji)i nosi normalne ślady użytkowania, a reklamacji i tak nie przyjmie nawet jak odeślę wózek to i tak go nie odbierze.I wlasnie dzwoni do mnie Pan z poczty z informacją że Wg lokatorów pod podanym adresem taka osoba nie mieszka.Doradźcie co robić dalej,koszty wysyłki już przewyższyły wartość wózka. Dogadać sie Pani nie chce. Z tego co się orientuje Pani reklamację przyjąć MUSI -może nie uznać ale rozpatrzyć musi Pomóżcie!!!!:( Link do fotek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/87143c51bcb9380a.html
napisał/a: fabienne79 2010-05-08 11:30
Owszem musi przyjąć reklamację, ale tylko wtedy, gdy prowadzi działalność gosp., a jeśli sprzedawała go jako osoba prywatna to rzeczywiście możesz mieć problem z dochodzeniem swoich praw, niestety...
napisał/a: fabienne79 2010-05-08 11:31
aha skoro kupowałaś ten wózek na allegro to najlepiej zgłoś im sprawę i oni to załatwią
napisał/a: Aagusia77 2010-05-10 11:15
Kazdy ma prawo zrezygnowac z zakupu przez internet do 10dni roboczych bez podania przyczyny. Poza tym zostalas oszukana, zaplacilas pieniadze a przyslano ci cos innego niz kupilas! Jesli zaplacilas wiecej niz 200zl mozesz zglosic kradziez na policji. Napewno zglos do allegro, a jesli nie poskutkuje to idz na policje, nie daj sie.