Informujemy, że w dniu 17.07.2024 r. forum rozmowy.polki.pl zostanie zamknięte. Jeśli chcesz zachować treści swoich postów lub ciekawych wątków prosimy o samodzielne skopiowanie ich przed tą datą. Po zamknięciu forum rozmowy.polki.pl, wszystkie treści na nim opublikowane zostaną trwale usunięte i nie będą archiwizowane.
Dziękujemy!
Redakcja polki.pl

Dodatkowo informujemy, że w dniu 17.07.2024 r. wejdą w życie zmiany w Regulaminie oraz w Serwisie polki.pl

Zmiany wynikają z potrzeby dostosowania Regulaminu oraz Serwisu do aktualnie świadczonych usług, jak również do obowiązujących przepisów prawa.

Najważniejsze zmiany obejmują między innymi:

  • zakończenie świadczenia usługi Konta użytkownika,
  • zakończenie świadczenia usługi Forum: Rozmowy,
  • zakończenie świadczenia usługi Polki Rekomendują,
  • zmiany porządkowe i redakcyjne.

Z nową treścią Regulaminu możesz zapoznać się tutaj.

Informujemy, że jeśli z jakichś powodów nie akceptujesz treści nowego Regulaminu, masz możliwość wcześniejszego wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta użytkownika. W tym celu skontaktuj się z nami pod adresem: redakcja@polki.pl

Po zakończeniu świadczenia usług dane osobowe mogą być nadal przetwarzane, jednak wyłącznie, jeżeli jest to dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji tego typu celów, nie dłużej niż 6 lat po zakończeniu świadczenia usług (okres przedawnienia roszczeń).

zwort czesci kosztow za wycieczke

napisał/a: ~daro" 2005-06-07 21:27
Witajcie. Mam problem. bylam organizatorem wycieczki dla uczniow. w dniu
wycieczki okazalo sie, ze jeden z uczniow nie jedzie - wypadek losowy -
ciezka choroba matki. Po zgloszeniu pilotowi ktory jechal z biura
turystycznego udalo sie odwolac nocleg i wyzywienie.
jednak po powrocie do domu i skontaktowaniu sie z organizatorem - biurem
turystycznym, uslyszalam, ze zwrotu kosztow nie bylo w umowie. Nie chodzi mi
o zworot za np przejazd autobusu, ale za niewykorzystane noclegi, wyzywienie
( ktore udalo sie odmowic), bilety na kolejke linową itp.
Gdzie szukac podstawy prawnej do zwrotu przez takiego organizatora.

napisał/a: ~locke" 2005-06-07 21:47

Użytkownik "daro" napisał w wiadomości

> Gdzie szukac podstawy prawnej do zwrotu przez takiego organizatora.

Wydaje mi się, że najlepiej byłoby chyba szukać na stronach Federacji
Konsumentów - oni zajmuję się tego typu kwestiami. Ich adres, to :
www.federacja-konsumentow.org.pl/

napisał/a: ~Ja" 2005-06-08 12:52

Użytkownik "daro" napisał w wiadomości
> Witajcie. Mam problem. bylam organizatorem wycieczki dla uczniow. w dniu
> wycieczki okazalo sie, ze jeden z uczniow nie jedzie - wypadek losowy -
> ciezka choroba matki. Po zgloszeniu pilotowi ktory jechal z biura
> turystycznego udalo sie odwolac nocleg i wyzywienie.
> jednak po powrocie do domu i skontaktowaniu sie z organizatorem - biurem
> turystycznym, uslyszalam, ze zwrotu kosztow nie bylo w umowie. Nie chodzi
mi
> o zworot za np przejazd autobusu, ale za niewykorzystane noclegi,
wyzywienie
> ( ktore udalo sie odmowic), bilety na kolejke linową itp.
> Gdzie szukac podstawy prawnej do zwrotu przez takiego organizatora.

W umowie, niestety :(


napisał/a: ~Katarzyna" 2005-06-09 07:47
Musisz bezwzględnie załatwić to na piśmie. Tylko taka skarga jest brana pod
uwagę. Opisz dokładnie wszystkie okoliczności, kto, kiedy odwołał noclegi i
posiłki, kiedy podana została informacja, że uczeń nie może jechać. Pisz
dużo i konkretnie, aby biuro nie mogło tego zakwestionować. Potem domagaj
się zwrotu kosztów.
Mechanizm jest następujący -najpierw jest odpowiedź na "nie", potem, gdy
klient się nie zniechęca, rozpatruje się zażalenia.
K.