Gdzie na wakacje z rodzinką?

napisał/a: paola86 2014-07-31 12:38
Jeśli chodzi o wakacje z dziećmi to uważam, że miejsce jest uzależnione od wieku dzieci i tego co lubicie robić. Tutaj http://pokazywarka.pl/i58c10/ znalazłam artykuł jak można spędzić wakacje z dziećmi.
My miejsce na wakacje dobieraliśmy do wieku naszej Amelki. Jak była mała i jeździła w wózku to na wczasy wybieraliśmy np. do trójmiasta, pragi itp, żeby można było pozwiedzać, aktywnie spędzić czas ale i wygodnie pchać wózek a nie nosić córki cały czas na plecach.
Teraz gdy jest już większa i ma 4 lata to wybieramy się w bieszczady i spróbujemy pokonać kilka niewymagających szlaków :)
marzenna92
napisał/a: marzenna92 2014-08-08 11:29
Lubiatowo mogę polecić, oprócz tego dosyć spokojna i niezadeptana jest miejscowość Sianożęty.
Niestety dla nas cały wyjazd wakacyjny się zamknął że podjechaliśmy najpierw do marketu, kupiliśmy grilla a potem na działeczce go przetestowaliśmy. I tyle, trochę szkoda.
Pozdrawiam
napisał/a: tajunia 2014-08-12 21:37
Ja musze przyznac, że my w tym roku poszaleliśmy. Ale chwalę się, żeby polecić. Wreszcie wybralismy sie na rodzinne wakacje za granicą, a konkretnie do Sardynii. Wczasy organizowane (Rainbow Tours), bo nie miałabym głowy do własnorecznej organizacji. I w sumie zakup w grudniu, ze wszystkimi mozliwymi zniżkami był świetną opcją. Był ciepło, ładnie, smacznie, i co najważniejsze - nie dało się nudzić! Polska Animatorka Pani Ula - cudo! Dzieciaki zakochane :) polecam serdecznie :)
napisał/a: marysia8383 2014-11-20 10:28
Na rodzinny wypad wydaje mi się, że najlepsze jest morze, zwłaszcza gdy dzieci są małe. Piasek i morze to fajna frajda. Widziałam ostatnio fajną propozycję w Pobierowie zajrzyjcie tutaj:http://www.pobierowo-apartamenty.pl w apartamentach Kornel. Z tego co pisze to wiele ciekawych propozycji dla małych i dużych dzieci i dorosłych. Wyposażenie i wybór apartamentów także dosyć duży.
napisał/a: macinka 2015-01-03 14:04
Najlepiej gdzieś za granicę: turysci.net.pl/sunfun/ Pogoda jest pewna, piękne słońce, śliczne krajobrazy. W Polsce raczej ciężko o ładną pogodę.
napisał/a: allina987 2015-01-14 17:33
Imponujące ośrodki, ale nie jedyne. Jest ich znacznie więcej. Niemożna zapomnieć o naszych górach, jak choćby Karkonosze. Jest tam wiele zacisznych pensjonatów, które są doskonałą bazą wypadową na górskie wycieczki. http://www.rezydencjalawendowewzgorze.pl/
napisał/a: lidibrii_pl 2015-01-21 12:22
Jeżeli chodzi o wakacje z całą rodziną to wyjazd nad morze jest fajnym pomysłem bo przynajmniej tam dzieci nie będą się nudzić na plaży czy podczas kąpieli wśród fal:)
napisał/a: myszka88888 2015-01-21 12:59
napisał/a: marga2wawa 2015-01-22 16:58
myszka88888 napisal(a):My w tym roku raczej nigdzie nie pojedziemy. W czerwcu narodziny mojego Maleństwa.

gratulacje :)
napisał/a: janusz79 2015-01-22 20:03
najlepiej gdzieś do ciepłych krajów, niech dzieciaki poznają świat ;)
napisał/a: kalubi 2015-01-22 20:08
a w jakim wieku masz malucha/-y, bo ja z 1,5 letnim maluchem bym się bardzo bała :(
napisał/a: babybest_eu 2015-02-09 09:54
To bardzo trafne pytanie,wszystko moim zdaniem zależy od wieku dzieci bo z tymi młodszymi faktycznie wyjazd do ciepłych i egzotycznych krajów może być nieco ryzykowny.