Reklama w Radio
napisał/a:
Krystyneczka
2011-12-08 22:28
a dostal go na mikolajki czy trzymasz pod choinke?
napisał/a:
Krystyneczka
2011-12-08 22:29
a dostal go na mikolajki czy trzymasz pod choinke?
napisał/a:
kozak7
2014-12-17 18:23
Reklamy w radio nie są zbyt chwytliwe- coraz mniej ludzi słucha radia. Jednak co do zabawek- warto je kupić w sieci. Tam jest duży wybór i znacznie niższe ceny.
napisał/a:
Hannawodniak
2015-09-18 21:50
Moim zdaniem reklama w radio jest ok ale do wydarzeń, które są rzadkie, jakiś koncerty itd.
Dla sklepu internetowego się nie nada, prędzej bannery , pozycjonowanie czy modny content marketing
Dla sklepu internetowego się nie nada, prędzej bannery , pozycjonowanie czy modny content marketing
napisał/a:
Margerytka28
2015-09-19 07:49
W sumie to się z koleżanką wyżej zgadzam, radio ma tez ten minus że np słucha go o niebo mnie osób niż te, które siedzą w internecie, dlatego reklamowanie firmy jakiejkolwiek w sieci wydaje mi się mieć dużo większy sens:) Jeśli chodzi o popularne formy dbania o stronę i jej promocję to wskazałabym tu na content marketing (wersja profesjonalna, z dziennikarzami, którzy potrafią firmie prowadzić stronę, bloga, czy FB), marketing w mediach społecznościowych, budowanie wizerunku przez różne akcje reklamowe itd. Radia chyba bym nie wybrała
napisał/a:
magda906
2015-11-03 20:53
A może reklama fotovideo http://greenparrot.pl/nasza-oferta/oferta-fotovideo ? Wiele firm już w taką reklamę inwestuje, ponieważ wzrok lepiej przyciąga. Warto pomyśleć o niej w wolnej chwili. Można więcej w ten sposób zdobyć potencjalnych klientów.
napisał/a:
maciekfredro
2016-04-25 13:05
Reklama w radio jest dość droga, może lepiej coś takiego, jak w tym artykule- http://biezace-wiadomosci.pl/masaze-krakow-miastem-gdzie-sie-reklamujemy/.
napisał/a:
abednarz
2016-08-18 01:51
Mnie się wydaje, że w dzisiejszych czasach warto inwestować przede wszystkim w reklamę mobilną i wideo. Zobaczcie sobie na przykład https://serwersms.pl - taka platforma jest ciekawym rozwiązaniem, można ją wykorzystać jako narzędzie do komunikacji z klientem, przyda się także do promocji nowych produktów.