Ile za slub i wesele??

napisał/a: orka2 2007-03-17 22:57
kasia_k napisal(a):ślub w sierpniu 2008. Teraz szukamy zespołu, a na resztę chyba jeszcze jest czas??? mi sie wydaje, ze od sali i zespołu należy zacząć a na resztę jeszcze jest czas. jeśli się mylę to proszę mnie uświadomić

My mamy również w sierpniu 2008 i tez mamy tylko sale i szukamy orkiestry :) i tez mysle ze na reszte mamy jeszcze czas i mam nadzieje ze sie nie myle :)
napisał/a: kasia_b 2007-03-18 11:43
kasia_k, orka, napewno spokojnie się ze wszystkim wyrobicie - teraz to możecie opinii od "doświadczonych" wysłuchać - i własną opinie mieć
napisał/a: kasia_k2 2007-03-18 13:42
kasia_a napisal(a):kasia_k, orka, napewno spokojnie się ze wszystkim wyrobicie - teraz to możecie opinii od "doświadczonych" wysłuchać - i własną opinie mieć


Za niedługo to my chyba dopiero będziemy potrzebowały opinii i rad "doświadczonych"
i mam nadzieję, że i wtedy nam pomożecie

[ Dodano: 2007-03-18, 13:45 ]
orka napisal(a):My mamy również w sierpniu 2008 i tez mamy tylko sale i szukamy orkiestry :)

Orka a ile u ciebie wyjdzie na osobę??? i na kiedy dokładnie planujecie?
napisał/a: orka2 2007-03-18 14:03
kasia_k napisal(a):Orka a ile u ciebie wyjdzie na osobę??? i na kiedy dokładnie planujecie?

Juz pisalam ile tylko nie wiem czy w tym temacie :) za dwu dniowe wesele placimi 180 zl od osoby :) sala jest bardzo fajna i wesela organizuja tam takie jak ja sobie wymarzylam :) slubek mamy 2,08,2008 wiec jeszcze czasu troche mamy :)
napisał/a: Angelika1 2007-03-19 10:40
MonikaLuc napisal(a):Dużo Wam urosły koszty ?
z 20 000 do napewno 25 000 i nic się nie zapowiada ...
napisał/a: Kinia 2007-03-19 13:30
Wiecie ja nawet jeszcze nie liczę narazie ciągle przeprowadzamy akcję cięcie kosztów. Hehehe zobaczymy jak z tym wszystkim wyjdzie
napisał/a: Angelika1 2007-03-19 13:49
Kinia napisal(a):Wiecie ja nawet jeszcze nie liczę narazie ciągle przeprowadzamy akcję cięcie kosztów. Hehehe zobaczymy jak z tym wszystkim wyjdzie
- my juz taka przeprowadziliśmy
napisał/a: kasia_b 2007-03-19 14:39
Kinia napisal(a):ciągle przeprowadzamy akcję cięcie kosztów

super Kiniu - my waśnie też narazie jesteśmy na tym etapie - fakt, że wzięliśmy drogiego foto (chyba tego samego co i Ty ) ale jak narazie oszczędzamy na zaproszeniach, aucie i mojej sukience
jakby nie było, każde nawet 100zł się liczy kulary
napisał/a: Angelika1 2007-03-20 09:34
Kinia, kasia_a, my juz chyba maksymalnie obcięlismy koszty. Fotografa kamerzystę, mamy bardzo tanią orkiestrę, zaproszenia robilismy sami. Kochane co jeszcze można uciąć z kosztów, zrobić we własnym zakresie albo znaleźć tańszy "zamiennik"? Prosze o rady
napisał/a: MonikaLuc 2007-03-20 11:19
Angelika napisal(a):Kochane co jeszcze można uciąć z kosztów, zrobić we własnym zakresie albo znaleźć tańszy "zamiennik"? Prosze o rady

Jeżeli ma się dostęp do tańszego alkoholu ? np. bezpośrednio od producenta - nam się udało w taki sposób. Koleżanki tata pracuje w wytwórni (nie napisze dokładnie...) co jeszcze ? samochód we własnym zakresie zamiast wynająć... może ktoś ze znajomych ma jakieś ładne autko...
napisał/a: Angelika1 2007-03-20 12:58
MonikaLuc, samochód już mamy we własnym zakresie - zapomniałam dopisać
napisał/a: MonikaLuc 2007-03-20 12:59
to zawsze krok do przodu
jak przypomni mi się coś jeszcze to zapodam :)