nie polecam

napisał/a: ~gość 2006-10-31 11:25
Szok. Dopiero po 2 miesiącach odebrałam płytkę i jestem załamana. Jakość beznadziejna. Facet nie nakręcił podziękowań dla rodziców. Wesele to same tańce (bez filmowania gości weselnych ) i dużo filmowania butów. Przysięga to tylko nasze plecy. Jak odbierałam tę płytkę to kazali mi zapłacić całość(bez oglądania wcześniej) bo twierdził że ktoś wziął a potem robił awanturę i nie chciał zapłacić. Już teraz wiem że miał 100% racji. Jestem załamana...
napisał/a: ami1 2006-10-31 14:38
Oj Staśka to współczuję bardzo.
napisał/a: Anetka1 2006-11-01 13:56
Najgorsze w tym wszystkich jest to że nie da się już takiej sytuacji powtórzyć :(
napisał/a: Smerfeta 2006-11-01 15:50
Straszne, chyba rozerwałabym tego operatora na strzępy.....

Przykro mi, że Ciebie to spotkało
napisał/a: ~gość 2006-11-04 23:10
Nie polecam usług pana Darka Koronczewskiego, który ma firmę video i załatwia też muzyków na ślub. Na naszym ślubie urządził takie sceny, że wstyd nam tylko było. Nie umiał się zachować w kościele, rozmawiał w czasie Mszy, wymachiwał z przodu kościoła rękami do swoich muzyków na chórze, a jak śpiewał, to uszy więdły - dramatycznie jakby wyszedł z opery. TRAGEDIA!!! Gadane to on ma, i pewnie dużo ludzi swą gadką przekonał... Nas niestety też... Ale przestrzegamy przed nim. Myśli, że jak założy czerwoną muchę, to może z siebie robić pajaca. Odradzam go wszystkim, którzy nie chcą, aby cermonia ślubu stała się szopką!
napisał/a: Anetka1 2006-11-05 13:06
dziękujemy za informację
napisał/a: ~gość 2006-11-06 12:58
Staśka napisal(a):Szok. Dopiero po 2 miesiącach odebrałam płytkę i jestem załamana. Jakość beznadziejna. Facet nie nakręcił podziękowań dla rodziców. Wesele to same tańce (bez filmowania gości weselnych ) i dużo filmowania butów. Przysięga to tylko nasze plecy. Jak odbierałam tę płytkę to kazali mi zapłacić całość(bez oglądania wcześniej) bo twierdził że ktoś wziął a potem robił awanturę i nie chciał zapłacić. Już teraz wiem że miał 100% racji. Jestem załamana...


ty tez mialas HDD z W-wy? kiedy mialas wesele? nie wiesz kto wam krecil? moze ten sam operator co u mnie... :(
napisał/a: ~gość 2006-11-09 08:47
Szanowna Pani klientko, Trzeba mieć wielką odwagę by pisać takie słowa, ale należy mieć odwagę podpisać się pod takimi słowami. Proszę o sprostowanie Pani wypowiedzi, oraz ponowne obejrzenie całego filmu ponownie bo mija się Pani z prawdą nieprzedstawiając pełnych faktów. Filmując całą mszę( o co Pani poprosiła operatora tuż przed mszą), dla niewtajemniczonych (przy filmowaniu jedną kamerą nie ma możliwości zrobienia dużej ilości przebitek w dodatku przy braku możliwości poruszania się po kościele , albo mamy dużo ciekawych ujęć albo mamy pocięty dźwięk, itd ) A przyszłych naszych klientów zapraszamy do obejrzenia Pani filmu.Nadmienim iż film nie posiada żadnych wad technicznych ( jakość) co osobiście Państwo poświadczyli własnym podpisem !!!!!


pozdrawiam
artur wędziński
napisał/a: Martynka 2006-11-10 10:04
Ja tak jak pisałam czekam aż znajomi odbiorą fim i wtedy opisz swoje odczucia ...
Choć jak już pisałam wydaje mi się że HDD zabardzo zależy żeby takich sytuacji nie zrobić.
Z drugiej strony życie czasami zadziwia ...
napisał/a: ~gość 2006-11-16 11:14
staśka, czy ty cos podpisywalas w hdd? bo ktos z tej firmy twierdzi, ze masz ogromna odwage pisac takie slowa i ze podpisalas, ze film jest bez wad technicznych?

ja na twoim miejscu niczego bym nie prostowala jesli cos jest zle nakrecone, a to czy film sie tnie czy nie to inna sprawa. po prostu jak ktos nie umie krecic, to niech sie za to nie bierze, a firma powinna miec cywilna odwage, by sie do tego przyznac - bo nie ma lepszej reklamy dla kadej firmy jak przyznanie do bledu i rekompensata za popelnione bledy. ...niestety niektorzy nie traktuja powaznie klientow :( liczy sie tylko pogon za kasa :(
napisał/a: atka83 2006-11-16 11:46
O matko,a co tu się dzieje Wątek pełen oszczerstw,no nieźle
napisał/a: ~gość 2006-11-16 12:59
to nie sa oszczerstwa tylko wypowiedzi osob, ktore nie sa zadowolone z uslug konkretnych firm. a ze jakas firma sie burzy, to juz jej problem, ze jakosc jej uslug nie jest na najlepszym poziomie