Ślub i wesele - ślubny konsultant

napisał/a: es_basia 2016-07-25 10:17
Ja z moim mężem też pracowaliśmy po 8 godzin dziennie, a jednak daliśmy radę zaplanować cały ślub. Trzeba tylko odpowiednio wcześniej zacząć, a nie zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę. Zresztą fajne uczucie jak wszystko ustalasz tak jak Ci się podoba :D do tego dochodzą dodatkowe koszty dla takiego konsultanta, a wesele samo w sobie jest kosztowne, po co dokładać jeszcze więcej? Owszem dużo czasu trzeba na to poświęcić, bo to sala, fotograf, jedzenie, a później jeszcze zaproszenia, winietki itp. Ja się jeszcze postanowiłam zaszaleć i kupiłam taką tubę do wystrzeliwania płatków róż https://www.jdstyle.pl/dekoracje-i-akcesoria-weselne-tuby-strzelajace/776-tukp80-082.html
Świetnie się to wyglądało! :)
napisał/a: erka1991 2016-12-30 10:30
My nie korzystalismy z pomocy konsultanta slubnego. wszystko jest do ogarnięcia, tylko trzeba dobrze to zorganizować w czasie :) Na pierwszy ogień to na pewno sala weselna (u nas Venge w Łodzi), fotograf no i zespół. To najwazniejsze, pozniej szczegóły :)
napisał/a: korwetka 2017-02-13 00:15
Ja dokładnie tak jak moja poprzedniczka, miałam wesele w venge. Świetny lokal, wszystko było dopilnowane i dopięte na ostatni guzik :)
metylda88
napisał/a: metylda88 2017-02-20 11:09
Ja uważam, że wcale nie trzeba korzystać z usług takiego konsultanta ślubnego, bo jesteśmy w stanie wszystko zorganizować sami :) I to wcale nie jest takie trudne. Trzeba zacząć najpierw od poszukiwan sali weselnej, a potem już wszystko pójdzie z górki. My mieliśmy wesele w pięknej sali w hotelu best western efekt express. Naprawdę nam się udało, że mieliśmy tam wolny termin :)