Miesiaczka podczas brania tabletek anty?

napisał/a: malutka40 2011-01-12 20:50
Nie rozumiem jak mogłam dostać miesiączkę podczas brania tabletek antykoncepcyjnych,
do końca opakowania zostało mi 13 tabletek.....i dopiero wtedy powinna wystąpić miesiączka,przynajmniej tak mam od maja 2010.....
czy ktoś może mi to wytłumaczyć?
napisał/a: ivi.kiwi 2011-01-12 20:53
Nie masz miesiaczki tylko sztuczne krwawienie z odstawienia.. czasem tak sie zdaza po dlugim braniu anty ze krwawienie przychodzi predzej.. obserwuj, jesli to sie powtorzy idz do gina po zmiane tabletek.. jednak one dalej Cie zabezpieczaja..
napisał/a: malutka40 2011-01-12 21:05
Czyli mam brać dalej te tabletki?nawet jak krwawię?
napisał/a: ivi.kiwi 2011-01-12 21:07
Hmmm tego to nie jestem pewna.. minelo juz sporo czasu odkad przestalam brac anty i mialam podobna sytuacje ale nie wiem czy bralam je dalej.. a co masz na ulotce..???
napisał/a: malutka40 2011-01-12 21:14
Nie mam ulotki,ponieważ do tych tabletek jest specjalne pudełko a resztę wyrzucam....
ja nie czytam ulotek,bo inaczej żadnego leku bym nie brała,mam nerwicę lękową-dlatego.
8 dni temu skończyła mi się miesiączka...ehhhh czuję że coś jest nie tak,ale dziękuje za odpowiedź.
napisał/a: wikam2 2011-01-12 22:09
Malutka jeśli chcesz być zabezpieczona bierz tabletki do końca - to nie narusza ochrony.
Jesli jednak plamienie jest duże i Cię denerwuje - odstaw. Pamietaj tylko, że po odstawieniu nie ma już zabezpieczonej zadnej przerwy etc.
Ile lat/miesięcy bierzesz anty?
napisał/a: malutka40 2011-01-12 22:21
Tabletki biorę od maja 2010,i nie jako zabezpieczenie,tylko po wyleczonym endometrium,lekarz przepisał mi NOVYNETTE,aby zapobiec nawróceniu się tego.
Mam cukrzyce i powiedziano mi że tylko wkładka może mnie zabezpieczyć,a ja wciąż się zastanawiam bo opinie są różne.
napisał/a: wikam2 2011-01-12 22:30
Lekarz powiedział, że w ten sposób wyleczy endometriozę czy zaleczy objaw i możliwy jest nawrót badz inne dolegliwości?
napisał/a: malutka40 2011-01-12 22:32
On mi wyleczył to endo.... i aby nie było nawrotu przepisał mi tabletki anty.
napisał/a: wikam2 2011-01-12 22:48
A jak je wyleczył? Miałaś zabieg? Wszystkie ogniska zostały znalezione?
napisał/a: malutka40 2011-01-12 22:54
Brałam leki,ale już nie pamiętam ich nazwy....
robił mi kilka razy usg i po tym stwierdził że wszystko jest ok

mam tylko nadzieje że dobrze napisałam nazwe tej choroby czy tez dolegliwości,bo teraz zgłupiałam jak zapytałaś czy wszystkie ogniska zostały znalezione?????

czy to endo.....to zbyt mocno pogrubiona śluzówka????
napisał/a: wikam2 2011-01-12 23:09
Ja myslałam o endometriozie a Ty mówisz o pogrubionym endometrium :)
Teraz rozumiem. Malutka musisz udac się do lekarza. Może powinnaś mieć dobrane inne pigułki z inną zawartością hormonów. Dośc często dziewczyny/kobiety bez zadnych innych doleglwiości mają podobne problemy do Twoich obecnych. Organizm zaczyna w taki a nie inny sposób reagować na zazywane hormony.
A co było przyczyną pogrubionego endometrium? Mówił lekarz?