Informujemy, że w dniu 17.07.2024 r. forum rozmowy.polki.pl zostanie zamknięte. Jeśli chcesz zachować treści swoich postów lub ciekawych wątków prosimy o samodzielne skopiowanie ich przed tą datą. Po zamknięciu forum rozmowy.polki.pl, wszystkie treści na nim opublikowane zostaną trwale usunięte i nie będą archiwizowane.
Dziękujemy!
Redakcja polki.pl

Dodatkowo informujemy, że w dniu 17.07.2024 r. wejdą w życie zmiany w Regulaminie oraz w Serwisie polki.pl

Zmiany wynikają z potrzeby dostosowania Regulaminu oraz Serwisu do aktualnie świadczonych usług, jak również do obowiązujących przepisów prawa.

Najważniejsze zmiany obejmują między innymi:

  • zakończenie świadczenia usługi Konta użytkownika,
  • zakończenie świadczenia usługi Forum: Rozmowy,
  • zakończenie świadczenia usługi Polki Rekomendują,
  • zmiany porządkowe i redakcyjne.

Z nową treścią Regulaminu możesz zapoznać się tutaj.

Informujemy, że jeśli z jakichś powodów nie akceptujesz treści nowego Regulaminu, masz możliwość wcześniejszego wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta użytkownika. W tym celu skontaktuj się z nami pod adresem: redakcja@polki.pl

Po zakończeniu świadczenia usług dane osobowe mogą być nadal przetwarzane, jednak wyłącznie, jeżeli jest to dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji tego typu celów, nie dłużej niż 6 lat po zakończeniu świadczenia usług (okres przedawnienia roszczeń).

popełniłam głupotę przy zakupie leku- da się to odwrócić?

napisał/a: gabra13 2012-05-19 22:14
Witam serdecznie. ostatnio wybrałam się do apteki, by zrealizowac lek na zamówienie + kupić jeszcze lacibios femina. poprosiłam panią aptekarkę o te dwa specyfiki. spytała, czy to wszystko, powiedziałam, że tak. w tym momencie wręczyła mi rachunek do zapłacenia 44 złote (musiałam się z tym udać do jednej głównej kasy-- przy okienku aptekarki jedynie bierze się leki, a pieniądze zostawia się w okienku KASA) . zapłaciłam i wyszłam. ale kobieta nie dała mi tego probiotyku! stwierdziłam,że może zapomniała no i trudno, kupię to jak bede odbierać lek na zamówienie. tymczasem dopiero teraz spojrzałam, że na rachunku widnieje lacibios femina x2 , czyli 37 złotych i nieszczęsny lek na zamówienie za 7 złotych!!
i teraz mam pytanie do osób które pracują w aptece i będą w stanie się wypowiedzieć: czy ja ten probiotyk dostanę przy odbiorze leku na zamówienie? w sumie lacibios mieli od ręki, więc mogli mi go dać. więc wychodzi na to że pani o nim zapomniała. a ja bym jednak chciała go dostać. wiem,że moja wina że nie zareagowałam, ale czy da sie coś jeszcze z tym zrobić? pójść do apteki i jakoś to odkręcic? dla mnie 37 złotych to naprawdę spora kwota i nie chciałabym być stratna..
proszę o pomoc.
napisał/a: Apotheker 2012-05-20 13:18
Jeśli farmaceutka się zorientowała, że nie wydała lacibios femina to może odłoży ją razem z lekiem zamówionym. Ze zwrotami w aptece jest gorsza sprawa - leków nie można zwracać. W tym przypadku najlepiej zadzwonić albo przejść się do apteki i wyjaśnić tą sytuację.
napisał/a: gabra13 2012-05-20 16:21
dziękuję za odzew. jadę tam jutro i mam nadzieję,że sprawa się wyjaśni.

a czy jeżeli będzie taka sytuacja, że pani albo mnie nie będzie w ogóle pamiętać, albo będzie przekonana że dała mi lacibios, to czy może ona np. porównać ilość sprzedanych egzemplarzy w kasie i ilość tego specyfiku w magazynie i na tej podstawie stwierdzić,że faktycznie nie dostałam tego?
napisał/a: Apotheker 2012-05-20 18:00
W programie aptecznym jest podawana ilość towaru, ale jak będzie go kilkadziesiąt sztuk to raczej nie przeliczą. Ewentualnie można sprawdzić nagrania z monitoringu (o ile jest).
napisał/a: gabra13 2012-05-20 18:08
to całkiem duża apteka z wieloma stanowiskami. jest czynna 24/7 wiec podejrzewam że jednak mają monitoring, ale też z drugiej strony nie wiadomo czy im by się chciało to sprawdzać. dziękuję za odpowiedź i mam nadzieje, ze jutro jakoś to będzie!
napisał/a: gabra13 2012-05-21 21:59
okazało się, że to ja popełniłam błąd (co wiedziałam w sumie) - po zapłaceniu w kasie głównej powinnam była zanieść paragon do farmaceutki i odebrać lacibios femina i jakąś cholerną kolorową kartkę świadczącą o tym,że brałam lek recepturowy. na szczęscie zjawiła się pani która mnie wtedy obsługiwała i mnie pamiętała. niestety nie jestem przyzwyczajona do takich 'innowacyjnych' metod obsługiwania klientów, i chyba nie były zdziwione. dziękuję za pomoc jeszcze raz. wszystko skończyło się dobrze ;)