Informujemy, że w dniu 17.07.2024 r. forum rozmowy.polki.pl zostanie zamknięte. Jeśli chcesz zachować treści swoich postów lub ciekawych wątków prosimy o samodzielne skopiowanie ich przed tą datą. Po zamknięciu forum rozmowy.polki.pl, wszystkie treści na nim opublikowane zostaną trwale usunięte i nie będą archiwizowane.
Dziękujemy!
Redakcja polki.pl

Dodatkowo informujemy, że w dniu 17.07.2024 r. wejdą w życie zmiany w Regulaminie oraz w Serwisie polki.pl

Zmiany wynikają z potrzeby dostosowania Regulaminu oraz Serwisu do aktualnie świadczonych usług, jak również do obowiązujących przepisów prawa.

Najważniejsze zmiany obejmują między innymi:

• zakończenie świadczenia usługi Konta użytkownika,
  • zakończenie świadczenia usługi Forum: Rozmowy,
  • zakończenie świadczenia usługi Polki Rekomendują,
  • zmiany porządkowe i redakcyjne.

Z nową treścią Regulaminu możesz zapoznać się tutaj.

Informujemy, że jeśli z jakichś powodów nie akceptujesz treści nowego Regulaminu, masz możliwość wcześniejszego wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta użytkownika. W tym celu skontaktuj się z nami pod adresem: redakcja@polki.pl

Po zakończeniu świadczenia usług dane osobowe mogą być nadal przetwarzane, jednak wyłącznie, jeżeli jest to dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji tego typu celów, nie dłużej niż 6 lat po zakończeniu świadczenia usług (okres przedawnienia roszczeń).

Mamusie i ich kochane skarby

napisał/a: gotisza 2011-07-06 23:09
pawilcia napisal(a):hej Gosiu, no ja wyjatkowo bo mi dzieci spią a zazwyczaj to jeszcze usypiam Emilkę o tej porze.

o no to późno ci mała zasypia.:eek:
napisał/a: gotisza 2011-07-06 23:11
jak ja się cieszę że moje zwykle śpią już o 20 czasami wcześniej nawet , tylko teraz mają wakacje więc kładą się dopiero o 20 a wczoraj nawet o 20:30 ....to jak na nie bardzo późno , ale wyjątek mają zawsze w lęborku tam czasem chodzą spać nawet o 23
napisał/a: gotisza 2011-07-06 23:12
ej Edyta cosik się mijamy:/
napisał/a: gotisza 2011-07-06 23:17
no teraz to już na prawdę spadam odezwę się jutro pa pa
buziaczki dla naszych małych słoneczek
napisał/a: gotisza 2011-07-07 10:55
hej laseczki. co słychać z rana?
ja właśnie zrobiłam sobie kawę dziewczynki piją bawarkę, na razie jeszcze nic nie robię nie chce mi się , i żołądek mnie boli chyba bez kropli się nie obejdzie:/
poszłabym dalej spać..
macie jakieś pomysły na obiad?
napisał/a: julik 2011-07-07 21:32
hej laski.
No Martynka nareszcie się znalazłaś... A u mnie trochę śmiesznie się porobiło...
Siedzę niby w domu ale czasem zajmuję się dzieckiem mojej bratowej no i moimi gadami ( NIESTETY....) tROCHĘ BYŁYŚMY NA WYJEŻDZIE ( same baby....) a teraz szykuję się na wczasy bo w sobotę jedziemy. No i doprowadziłam częściowo ogródek do ładu, tzn. mam już miejsce na stół i krzesełka ogrodowe, zrobiłam sobie małe kwietniki i już zaczyna być fajnie. Jeszcze w tym roku dokończymy ogrodzenie wymieniać więc trochę zajęcia mam. Niby ja nie robię wszystkiego ale niestety robotników trzeba dopilnować, a Jarek oczywiście w Sochaczewie wic spada to na mnie.
Gosik jak jesteś na necie to puść smska to i ja się włączę. Nie będzie mnie tylko przez ten tydzień od soboty.
Dziewczyny buziaczki dla wszystkich i trochę lepszej pogody niż u nas ( lało cały tydzień prawie...)
napisał/a: julik 2011-07-07 21:52
Już pojutrze będę na to patrzeć i zbierać siły na następne miesiące....:)

napisał/a: gotisza 2011-07-09 15:23
ojej Basik ale masz fajnie,
ja w sierpniu idę na urlop i chcieliśmy jechać na tydzień do lęborka i do łeby ale chyba Krzysiek nie dostanie urlopu :/ buuu i zostanie nam siedzieć całe wakacje w domu .....eh..teraz mój teść znowu w szpitalu na chemii .....no zobaczymy jak to będzie na razie jesteśmy dobrej myśli.
napisał/a: rduszek 2011-07-10 22:16
napisał/a: rduszek 2011-07-10 22:17
Basiu pozazdroszczę ci tego wypadu nad morze. Zabierz mnie z sobą!!!!!!!!!!:P
napisał/a: gotisza 2011-07-11 23:07
rduszek napisal(a):Cześć dziewczyny mam do was pytanko. Chcemy się z Milenką wybrać w góry dobry pomysł czy się będzie męczyć.Już sama nie wiem nie będziemy ją targać przecież po słońcu raczej wybierzemy miejsce gdzie będzie bardziej teren zalesiony,ale z rodziny jakoś na mnie dziwnie patrzą jakbym była wyrodną matką.

Kochana ja myślę że spokojnie możesz jechać my z Klaudią jeździliśmy jak miała 2 tygodnie , byliśmy wtedy i w Lęborku i w Ostrowitym i było dobrze , więc jeśli mała jest zdrowa to czemu nie.
napisał/a: pawilcia 2011-07-11 23:13

hmmm... ja Ci powiem tak - pojechaliśmy z Pawłem w Bieszczady jak miał 10 m-cy i w naszym przypadku to była wiiiieeeeelka pomyłka! ale chyba przez złą organizację poprostu... Z takim dzieckiem to nie jest łatwo po górach łazić. lepiej sobie zaplanować zwiedzanie muzeum;). mielismy nosidełko, ale on swoje ważył i nie dość ze wchodziliśmy na górę to jeszcze odważnik na plecach;). darł się, chciał spać a zasnąć nie mógł... a wrócić się nie pasowało z połowy trasy. ja ogólnie to źle wspominam. jeszcze nas burza zastała w lesie a my na piechotę... strachu się najedliśmy że hej! a w górach pogoda zmienna. ja odradzam...