Pierścionek zaręczynowy - jakość Apartu, Kruka itp.

napisał/a: E-kwiaty 2014-10-16 10:49
Negatywne opinie możesz spotkać o każdej z tych firm,podobnie jak i pozytywne,wszystko zależy czego oczekujesz i na jaką jakość się nastawiasz. Ta moim zdaniem w przypadku Kruka jak i Apartu będzie bardzo podobna.
napisał/a: anulkaaa1978 2014-10-21 11:05
Ja bym odradzała pierścionki firmowe, od kilku znajomych niestety już rozwodników słyszałam, że te pierścionki są guzik warte (chodzi o odsprzedanie ich potem) płaci się za firmę a złoto czy kamienie użyte bardzo niskiej jakości.Prędzej kupić kamień osobno i oprawić u jubilera, raz że taniej dwa wzór jest zawsze niepowtarzalny.
napisał/a: tama25 2014-11-16 21:04
Bez sensu zaręczać się i od razu myśleć, że potem się ten pierścionek odsprzeda.Im dłużej noszę mój pierścionek ( mam z Apartu) tym bardziej się upewniam że to był dobry wybór. A z tym cenami u mniej znanych jubilerów to też nie jest tak różowo.
napisał/a: rotersand 2014-11-19 11:24
NIGDY NIC WIĘCEJ w apart NIE kupię. Przy zakupie - wszyscy cacy, obiecują bezproblemową wymianę, kiedy 2 dni po zakupie przychodzę z prośbą o pomoc, wymianę bo kupiłem pierścionek za duży (w ramach niespodzianki - nie znałem rozmiaru palca dokładnego) - odmowa wymiany, że niby widać ślady użytkowania pod lupą u osoby sprawdzającej stan. Idę następnie do 3 innych punktów Apart udając nowego klienta, nowego frajera - pytam co się stanie kiedy będę chciał pierścionek w kilka dni po zakupie wymienić - wszyscy twierdzą, że wymienią bez problemów, że musiałby być uszkodzony, zgnieciony aby nie wymienili i w życiu nie odmówili jeszcze nikomu wymiany. Wracam do punktu zakupu - najpierw wyćwiczona formułka z szkoleń - ściema pt "spróbujemy pomóc" a potem "nie da się, nie ma mowy". NIGDY WIĘCEJ. Macie tak zakłamaną obsługę, że aż mi niedobrze. Obrączki kupię napewno gdzieś indziej u konkurencji. ps. Widziałem o Apart kilka złych opinii w internecie i myślałem, przed zakupem, że to może jakieś wyjątki ale widzę, że nie.

Podsumowując: 1) mają w apart żałosne podejście do klienta po tym jak już zapłaci.
2) muszą miec bardzo słabej jakości pierścionki skoro po 3-4 założeniach na palec pierścionek nosi juz ewidentne ślady użytkowania takie, że nie chcą go wymienić.
napisał/a: E-kwiaty 2014-11-19 15:33
Ja z doświadczenia wiem,że ile osób oraz firm tyle samo opinii na ich temat i od tego absolutnie nie uciekniemy. Czasem jednak mimo wszystko faktycznie lepiej wybrać pierścionek w mniejszym sklepie jubilerskim gdzie i jakość jest na odpowiednim poziomie.
napisał/a: opinia_jubitom 2014-12-18 10:52
Zakupy w kruku to był dobry pomysł naprawa oczka które wypadło była błyskawiczna i darmowa - przy okazji odnowiono wygląd pierścionka.
Ale jak już tutaj jestem to chciałbym przestrzec forumowiczów przed firmą jubitom. Niektóre wyroby maja może i ładne ale nie liczcie Państwo na naprawę. Poniżej moja historia z Jubitom.

Byłem zadowolony ze sklepów tej sieci do pierwszego razu gdy chciałem naprawić zerwaną bransoletkę (dziecko pociągnęło i po sprawie) - otóż FIRMA ZOSTAWIA KLIENTA BEZ ŻADNEJ POMOCY. Tak Szanowni Państwo. Ich własny wyrób, który - uwaga - DO DZISIAJ JEST W SPRZEDAŻY nie może zostać naprawiony. Odmowę otrzymałem dwukrotnie. Nawet panie sprzedające były zdziwione bo jak przyjmowały bransoletkę do serwisu poinformowały tylko, że to prosta naprawa (wypadł tzw. teleskop łączący ogniwa) i będzie kosztować ok. 90PLN + koszty materiału (np. teleskopu). Ucieszyłem się, jednak na drugi dzień już zostałem poinformowany, że NIE MA MOŻLIWOŚCI naprawy!!! Produkt, który ciągle leży w gablotach jest sprzedawany klientom i nie są oni informowani, że w przypadku uszkodzenia mogą wyrzucić złom do śmieci lub sprzedać na wagę. Bransoletka ta akurat jest dosyć kosztownym złomem z białego i żółtego złota aktualnie w cenie ok 1350PLN. Ze swojej strony na pewno będę szukał pomocy u rzecznika konsumentów bo dla mnie to skandaliczne żeby tak zostawiać klientów bez pomocy. Dodam, że w tych sklepach wydałem dziesiątki tysięcy na zegarki i biżuterię na szczęście jeszcze wszystkie pozostałe nabytki są ok. A co jeżeli Certina czy Tissot też nie będą "naprawialne" choćby wysiadła tylko bateria?
Oczywiście pozostawiam decyzję w Państwa rękach, ale moim zdaniem takie podejście do klienta zasługuje na dezaprobatę z naszej strony. Dla kontrastu pierścionek z białego złota, który kupiłem u Kruka kiedy stracił jedną z cyrkonii w tym samym salonie za DARMO sprawa została rozwiązana błyskawicznie. Wstyd dla jubitom'u ja już tam na pewno zakupów nie zrobię - stracili dobrego klienta bo przyoszczędzili trochę wysiłku i dobrych chęci! zasłużyli na dislike'a
napisał/a: mar_garetka 2014-12-21 17:13
Jak mój T.pytał mnie o pierścionek to mówiłam mu że może być tani, z cyrkonią byle był z Apartu:) zależało mi bo mój tata dał mamie pierścionek właśnie tej firmy:)a co do obsługi to byłam na zakupach wiele razy i zawsze było ok.
napisał/a: kasienkawenc 2015-05-18 11:53
Odradzam apart-po 2 miesiacach ze złotego zrobil mi sie czarny:(