Męczące filmy
napisał/a:
~gość
2009-08-02 23:37
władca pierscieni :) łącze sie z Wami
polskie "komedie romantyczne" szczególnie "dlaczego nie"
polskie "komedie romantyczne" szczególnie "dlaczego nie"
napisał/a:
białadama
2009-08-07 00:33
Egzorcyzmy Dorothy Mills.Nuda
napisał/a:
~gość
2009-08-08 19:15
zgadzam się...i dorzucam jeszcze amerykańskie 'komedie romantyczne dla idiotów' (jak to moja mama mówi), gdzie wszystko kręci się wokoło seksu....
ja tak mam z 'Misiem'...
do tego na 'Amelię' mam uczulenie, a na hasło 'Kevin sam... gdziekolwiek' szukam siekiery...
ja tak mam z 'Misiem'...
do tego na 'Amelię' mam uczulenie, a na hasło 'Kevin sam... gdziekolwiek' szukam siekiery...
napisał/a:
Fila
2009-08-09 00:28
"Europa" - Larsa von Triera. Ma świetny klimat, wiele treści, ale - nie oszukujmy się - jest nudna.
"Tańcząc w ciemnościach", tego samego reżysera. Ten fragment, gdy na głównej bohaterce ma zostać wykonana kara śmierci jest przerażający. Wyłam, a potem nie mogłam się uspokoić. Bardzo to przeżyłam. Oprócz "Krótkiego filmu o zabijaniu" (ten jest akurat genialny), jest to najcięższa produkcja, jaką widziałam.
[ Dodano: 2009-08-09, 00:29 ]
ja też
"Tańcząc w ciemnościach", tego samego reżysera. Ten fragment, gdy na głównej bohaterce ma zostać wykonana kara śmierci jest przerażający. Wyłam, a potem nie mogłam się uspokoić. Bardzo to przeżyłam. Oprócz "Krótkiego filmu o zabijaniu" (ten jest akurat genialny), jest to najcięższa produkcja, jaką widziałam.
[ Dodano: 2009-08-09, 00:29 ]
ja też
napisał/a:
~gość
2009-08-09 15:01
ja tak przeżywałam 'Requiem dla snu'... Dwa tygodnie :/
napisał/a:
pirania2
2009-08-11 20:10
"Kochanie, jestem w ciąży!" obejrzałam z wielkim bólem połowę filmu i wyłączyłam bo wg mnie tego nie idzie oglądać ani to śmieszne, ani ciekawe -dla mnie to gniot
napisał/a:
margaret3
2009-08-11 23:26
Ja też ale oglądałam z nadzieją że się rozkręci
"Władcy pierścieni" nie obejrzałam całej nawet jednej części.
"Gol 3" totalna porażka nijak ma się do dwóch poprzednich części Film raczej obyczajowy niż sportowy
napisał/a:
~gość
2009-08-12 00:13
jak dla mnie to Amelia idzie do kosza! w połowie wyłączyłam i wylądował w śmietniku (wirtualnym oczywiście) ;)
napisał/a:
pirania2
2009-08-15 09:42
wczoraj oglądałam "Nie kłam kochanie" - zdecydowanie nikomu nie polecam, film wg mnie denny...
[ Dodano: 2009-08-15, 09:43 ]
popieram, mam te same odczucia co Ty
[ Dodano: 2009-08-15, 09:43 ]
popieram, mam te same odczucia co Ty
napisał/a:
Panna_M
2009-08-17 12:16
Władcy Pierścieni też nie oglądałam, znudziłam się po pierwszych 20 minutach filmu. Jak dla mnie denny jest jeszcze"Pracownik miesiaca", nuda toralna.
napisał/a:
~gość
2009-09-09 14:06
Zdecydowanie "Rezerwat". Na drugim miejscu "Dlaczego nie" i powalajaca rola Zakościelnego.
napisał/a:
Tigana
2009-09-21 22:40
To ja dodam " Mała wielka miłość", taka bajka, ze az skręca
poszłam kiedyś na Harrego pottera, jedną z pierwszych części, i W ŻYCIU sie tak nie wynudziłam, tylko dzieci na sali było szkoda, bo długie to niemiłosiernie.....
aha , no i perełka: Kot w butach- prawdziwa historia: totalne nieporozumienie. Bajka na poziomie 3-latków, choć widać, ze mieli aspiracje na dialogi w stylu shreka- ale nie wyszło
poszłam kiedyś na Harrego pottera, jedną z pierwszych części, i W ŻYCIU sie tak nie wynudziłam, tylko dzieci na sali było szkoda, bo długie to niemiłosiernie.....
aha , no i perełka: Kot w butach- prawdziwa historia: totalne nieporozumienie. Bajka na poziomie 3-latków, choć widać, ze mieli aspiracje na dialogi w stylu shreka- ale nie wyszło