Konkurs "Żona idealna"

kathiee
napisał/a: kathiee 2011-02-21 07:21
niechcemisie napisal(a):Niekoniecznie :(
Ja nadal cierpliwie czekam na nagrodę z konkursu, ktory odbył się w lipcu ubiegłego roku i co? I nic... :(


Komuś na pewno cierpliwość popłaci.

A Tyn w swojej sprawie napisz do Redakcji, bo tak nie może być.
napisał/a: ~niechcemisie 2011-02-21 10:00
Pisałam do Administratora/Administratorki, tylko że na razie bez odpowiedzi. Nie bardzo wiem gdzie jeszcze coś takiego można zgłosić. Z drugiej strony to czy Redakcja może coś zrobić? Kiedyś Poczta Polska dostarczyła mi zaproszenie na ważną uroczystość dwa miesiące po tym jak się odbyła. Nie muszę chyba wspominać, że oczywiście zostało wysłane wcześniej i nawet była pieczątka. List nadano w urzędzie pocztowym w tym samym mieście, w którym mieszkam. Żenada.
kathiee
napisał/a: kathiee 2011-02-21 10:15
Cierpliwości. Administracja nie odpisze, może jeszcze któryś z organizatorów nie wybrał laureatów i dlatego tak się przeciąga.. Trzeba cierpliwie poczekać ; )
SyEla
napisał/a: SyEla 2011-02-21 13:53
niechcemisie napisal(a):Pisałam do Administratora/Administratorki, tylko że na razie bez odpowiedzi. Nie bardzo wiem gdzie jeszcze coś takiego można zgłosić. Z drugiej strony to czy Redakcja może coś zrobić? Kiedyś Poczta Polska dostarczyła mi zaproszenie na ważną uroczystość dwa miesiące po tym jak się odbyła. Nie muszę chyba wspominać, że oczywiście zostało wysłane wcześniej i nawet była pieczątka. List nadano w urzędzie pocztowym w tym samym mieście, w którym mieszkam. Żenada.

Jeśli list był polecony to powinnaś od razu złożyć reklamacje na pocztę. Lub pisać od razu do redakcji by Ona to zrobiła. Napisać na potwierdzeniu odbioru u listonosza datę i podpisać się. Ja zauważyłam że Polki nauczyły się na błędach i przy odbiorze nagrody podpisuje się potwierdzenie odbioru które do nich wraca. Wcześniej niestety tego nie było i przez pomyłki nagrody czasem wysyłane były do innych osób a prawdziwy zwycięzca konkursu czekał w nieskończoność. Trudno było udowodnić ze sie nagrody nie odebrało jak dotarła ona do kogoś innego. Miałam taki przypadek. Była pomyłka na tym że nagroda została wysłana dwa razy do tej samej osoby. Po kilku miesiącach czekania napisałam do redakcji. Moje pytanie nie pozostało bez echa. Sprawdzono, przeproszono i dostarczono mi nagrodę. DLatego uważam że nie ma co sie bać w pisaniu do redakcji.
Tam też są ludzie.:)


Ja pisałam tu:

Biuro Obsługi Klienta

tel. (022) 584 22 22, e-mail: [email]bok@burdamedia.pl[/email] »
Milena22x
napisał/a: Milena22x 2011-02-21 15:04
Dziękuję ogromnie! brak mi słów, aby opisać jak bardzo się cieszę! to moja pierwsza w życiu tak wysoka wygrana;) gratuluje pozostałym laureatom:)
napisał/a: ~OlkaG87 2011-02-21 15:26
Milenko gratuluję i zazdroszczę)
kathiee
napisał/a: kathiee 2011-02-21 16:13
Milenko gratuluję! Ahh jak ja Ci zazdroszczę ;]]
napisał/a: 19790411 2011-02-21 17:01
Gratuluję nagrody głównej i dziękuję Redakcji za wyróżnienie :)
SyEla
napisał/a: SyEla 2011-02-21 17:15
Gratuluje:)
napisał/a: irek2 2011-02-21 18:14
Gratulacje wygranym. Mam propozycję na kolejny konkurs "idealny mąż"
napisał/a: poranna_rosa 2011-02-21 19:13
Gratuluję zwycięzcom :)
napisał/a: ~niechcemisie 2011-02-21 20:22
SyEla napisal(a):Jeśli list był polecony to powinnaś od razu złożyć reklamacje na pocztę. Lub pisać od razu do redakcji by Ona to zrobiła. Napisać na potwierdzeniu odbioru u listonosza datę i podpisać się. Ja zauważyłam że Polki nauczyły się na błędach i przy odbiorze nagrody podpisuje się potwierdzenie odbioru które do nich wraca. Wcześniej niestety tego nie było i przez pomyłki nagrody czasem wysyłane były do innych osób a prawdziwy zwycięzca konkursu czekał w nieskończoność. Trudno było udowodnić ze sie nagrody nie odebrało jak dotarła ona do kogoś innego. Miałam taki przypadek. Była pomyłka na tym że nagroda została wysłana dwa razy do tej samej osoby. Po kilku miesiącach czekania napisałam do redakcji. Moje pytanie nie pozostało bez echa. Sprawdzono, przeproszono i dostarczono mi nagrodę. DLatego uważam że nie ma co sie bać w pisaniu do redakcji.
Tam też są ludzie.:)




Ja pisałam tu:

Biuro Obsługi Klienta

tel. (022) 584 22 22, e-mail: [email]bok@burdamedia.pl[/email] »



Dziękuję :) Redakcja się ze mną skontaktowała i sprawdzą o co chodzi. Też miałam na innym portalu taki przypadek, że wysłano nagrodę gdzie indziej, ale sami szybko się zorientowali i uratowali sytuację. Nie mam jednak 100% zaufania do poczty i kurierów. Miałam różne dziwne sytuacje.