Konkurs "Walentynki jak z bajki"

napisał/a: katrina7899 2009-02-06 14:42
Wybieram łóżko - niczego więcej mi nie trzeba - tylko ja i ty
Wpatrzeni w siebie, w ciszy poznajemy siebie na nowo
szukamy siebie bo gdzieś zgubiliśmy się.
Słuchamy swoich serc, w ciszy uczymy siebie na nowo
bo gdzieś zatraciliśmy się
Staramy odbudować to co było między nami
zapamiętać ... i utrzymać na wieki.

p.s. wybieram koszulkę
napisał/a: liidzia 2009-02-06 14:55
Lekki makijaż, letnia sukienka, rozwiane loki, hipnotyzujące spojrzenie. Wchodzę do restauracji, do której mnie zaprosił. Jesteśmy sami. Słychać jak w oddali gra muzyka. Cały świat nie istnieje. Patrzę mu w oczy, przy świecach, róży i pudełeczku, które uwieńczy ten piękny wieczór, a zarazem zapieczętuje naszą dozgonną miłość.

(koszulka)
melisa78
napisał/a: melisa78 2009-02-06 16:00
Nie mając żadnych ograniczeń finansowych pewnie zabrałabym moją drugą połówkę na walentynkową kolację przy świecach przed... ale do tego zaraz dojdę.
Od lat jestem miłośniczką prozy Jane Austen. Uwielbiam również wszystkie adaptacje jej książek. Marzę o podróży przez Anglię jej śladami. W związku z czym na Walentynki zaproponowałabym ukochanemu spacer po zamku, ogrodach - w miejscu, które najwierniej odzwierciedlałoby posiadłości opisane przez Jane Austen.
A po wycieczce śladami najromantyczniejszej pisarki epoki: kolacja przed zamkiem, świece, lokaje i te sprawy.... ;)

napisał/a: Anulka11777 2009-02-06 16:45
Hmmm... walentynki moich marzeń...??
Jestem romantyczką, dlatego... chciałabym, by mój ukochany zabrał mnie w "podróż":) zabrał mnie na piękny jacht, przygotował na nim kolację... przy świecach, wszędzie byłoby pełno płatków róż, cicha, romantyczna muzyka... i tylko my:) daleko od rzeczywistości, od szarego świata, tak blisko siebie, tylko szum morza... ten wiatr we włosach, ciepło jego dłoni, mocne bicie serc, drżący oddech... chciałabym skryć się w jego ramionach, poczuć się bezpiecznie... by przytulił mnie tak bardzo mocno, pocałował i by... z jego ust popłynęły słowa "KOCHAM CIĘ"... tak bym wiedziała, że płyną z głebi serca:) że jest tylko dla mnie, tylko mój...
nieważne, gdzie spędzę te Walentynki... ważne, że Ty ze mną będziesz Kochanie;**
tylko z Tobą, tylko dla Ciebie;**

Koszulka:)
napisał/a: Nataria 2009-02-06 18:40
a ja postawiłabym na skok ze spadochronem w Nowej Zelandii trzymając się za ręce, tak żeby były piękne widoki i ekstremalne przeżycie nie do zapomnienia :) a po bezpiecznym lądowaniu w zamierzonym miejscu czekałby na jakiejś polanie kelner ze schłodzonym szampanem i podaną do jedynego w tym miejscu stolika kolacją :D
napisał/a: Adusiek 2009-02-06 18:41
Walentynki kochają chłopcy ,kochają dziewczynki.
Moje wymarzone Walentynki odbywałyby się na nowym stadionie w Rzeszowie ,który wybudowano by na Mistrzostwa Świata 2013 .Ubrana byłabym z moją
drugą połóweczką w biało -czerwone stroje podobne kolorystycznie do Walentynek.
Położylibyśmy mały stolik na środku stadionu i patrzylibyśmy w niebo ,widzielibyśmy łunę
gwiazd tworzącą księżycowy blask .Krzyczelibyśmy Kocham Cię aż echo dotarło by
do Centrum Miasta .Popijalibyśmy gorącą czekoladę ,która delikatnie pieściłaby nasze
podniebienia a pocałunek w takiej aurze jest nie docenienia .
napisał/a: megic76 2009-02-06 20:54
Walentynki, których nie zapomnę do końca zycia, walentynki wysnione, wymarzone, bajkowe, jedyne dla mnie i mojej Miłości.
Zabiorę Cie Mój Ukochany gdzie nie kończy sie świat...
Tego dnia dla nas będziemy sie liczyli tylko MY!!!!
Prywatny samolot zabierze nas na ekskluzywną kolację do Monte Carlo, na ogromnym jachcie już wszystko na nas czeka.
Najpierw szampan, truskawki... ale co tam kolacja my nie możemy doczekać się SIEBIE.
Jachtem odpływamy do przepięknej malutkiej wysepki, tam posród świec ułożonych w ogromne serce, które oświetlają nasze nagie ciała...
Najpierw powoli wsłuchujemy sie w nasze serca a potem razem z ogromnym ich biciem wplatamy się w siebie, kochamy sie szalenczo zapominając o otaczającym nas bajkowym świecie....
Rano gdy budzi nas słońce, wtuleni w siebie nie chcemy wracać do rzeczywistości ( ale szczęsliwi że mamy siebie...
p.s. wybieram koszulke :)
napisał/a: ~tedybear27 2009-02-06 20:54
BOJKOTOWAC KONKURSY

nagrody nawet za rok do Was nie dotra!!!!!! ja czekam na swoje nagrody poł roku !!!!
napisali ze wyslali ale guzik z tego. Niby paczka 3tyg poczta idzie??

TO JEDNA WIELKA ŚCIEMA !!!!!
napisał/a: iwa1416 2009-02-06 22:41
Walentynki to szczególny dzień, dzień zakochanych. Ja ten specjalny moment chciałambym spędzić w taki oto sposób:
1) Z samego rana o godzine 7:00 mój ukochany budzi mnie słodkimi pocałunkami, po chwili przynosi mi śniadanie do łóżka, wraz z cerwoną różą. 2) KIedy oboje juz skonsumowaliśmy je, mój chłopak mówi, abym się szybko ubrała.
3) Zawiązuje mi oczy i wiezie w nieznane
4) Po pół godzinie jesteśmy na lotnisku i udajemy się w stronę bramki odpraw
5) Znó mam zawiązane oczy i zatkane uszy, abym nie słyszała, gdzie lecimy
6) Po paru godzinach lotu lądujemy na lotnisku w ... Paryżu
7) Spędzamy tam cały dzień:jemy kolację na Wieży Eiffla, gdzie mój ukochany mi się oświadcza, chodzimy na spacery po Polach Elizejskich, zwiedzamy Wersal, a na zakończenie uprawiamy dziki seks w luksusowym hotelu
8) Wieczorem wracamy do stolicy Polski, jedziemy do domu, znów dostaję kolację do łóżka i po jego konsumpcji znów się kochamy

P.S. Chaciałym komplet ze spódniczką
napisał/a: anneczka23 2009-02-07 10:10
Od kiedy na świecie pojawiły się nasze dwa maluchy, nie mamy z mężem możliwości świętować Walentynek, czy nawet wspólnie wychodzić, dlatego nie mam zbyt wielkich wymagań. Cieszyłabym się ogromnie gdybyśmy mogli wyjść do ekskluzywnej restauracji, najlepiej greckiej, gdyż zawsze chciałam spróbować tej kuchni.
Marzę o kolacji przy świecach, słodkiej muzyce, lampce wina, o wieczorze, który będzie tylko nasz. Takie wyjście zupelnie by nam wystarczyło.:)
napisał/a: eva201 2009-02-07 10:21
aaaaaa ;)
Zapomniałam, w razie w. poprosze komplecik ;)
flossy
napisał/a: flossy 2009-02-07 10:48
W takiej sytuacji wybralibyśmy się w podróż do Afryki. Myślę, że tam poznalibyśmy nie tylko naturę, ale także i siebie na nowo. To kraj, w którym na pewno szczególnie docenilibyśmy to, że mamy siebie i naszą miłość )